Papa Ki Ladki Bitiya

Ek Father Ne Apni Beti Ko Kamre Mein Bulaya Aur Puchha

Father: “Beti Pehle Tum Muje Papa Kehti Thi, Ab Tum Muje Dad Kyu Kehti Ho?”

Beti: “Come On Dad, Papa Kehne Se Lipstick Kharab Ho Jati Hai, Samjha Karo Na“

by Pak101.com (few years ago!) / 1160 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jee bhar k rone do aaj mujhe

Jee bhar k rone do aaj mujhe

=Dosto=

Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->

<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Train Ulatne Ka Case Adalat

Ek Train Ulatne Ka Case Adalat Me Tha Train Ka Driver Jo K Pathan Tha Us Se Pocha K Tum Ne Train Patri Se Q Utari?

Pathan: Oo Yaara 1 Banda Samne Aa Gaya Tha Brake Maarne Ka Time Nahi Tha. Humara Officer Ne Bola K Is K Uppar Charha Do.

Wakel: Phir?

Pathan: Wo Banda Patri Se Uttar Gaya… ;-(

by Mohammad Ali (few years ago!)
How to Propose

Best way to propose a girl:

Take her to Sea.
Then say sit in a boat and

Then take the boat in the middle of Sea

Then Say MARRY Me or Leave my Boat.

by Pak101.com (few years ago!)
elephant-kahan jaa rahi ho?

elephant to ant
elephant-kahan jaa rahi ho?

ant-dress silwa

elephant-kapda bache to mere liye bhi kuch silwalena

by Pak101.com (few years ago!)
BABY IN A BLENDER...

Why do you put a baby in a blender feet first?
So you can see the expression on its face!

by khalid hussain (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala

Dimag ghuma dene wala
question:-
.
.
.
... Income Tax aur Callertune me kya
similarity hai..???
.
.
.
.
.
.
Dono ka paisa hum bharte hai,
Maza koi aur leta hai.! :D:-P

by Pak101.com (few years ago!)
3 cheezain jin k jaane ka

3 cheezain jin k jaane ka koi bhrosa nahi hai
.
.
jism me se jaan
.
.
jeb me se paise
.
aur
.
.
.
LIGHT

by Mazhar Khan (few years ago!)
Interviewer asked sardarji

Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?
Sardarji: Marjava & Mitjava

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Masterji Bacche

Masterji Bacche Ka Lunch Kha Gaye...
.
.
.
.
...
Masterji: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam Toh Nahi Bataoge na?
.
.
.
.
.
.
Bachha maasom awaaz mein bola:-
Ji Main Keh Dunga mera lunch kutta
khaa gaya

by Pak101.com (few years ago!)
I cheated

Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”

Girl cried & said “I was talking about exams.”

Boy:oOops

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook