Papa Ki Ladki Bitiya
Ek Father Ne Apni Beti Ko Kamre Mein Bulaya Aur Puchha
Father: “Beti Pehle Tum Muje Papa Kehti Thi, Ab Tum Muje Dad Kyu Kehti Ho?”
Beti: “Come On Dad, Papa Kehne Se Lipstick Kharab Ho Jati Hai, Samjha Karo Na“
by Pak101.com (few years ago!) / 1160 views
Similar Jokes
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Train Ulatne Ka Case Adalat Me Tha Train Ka Driver Jo K Pathan Tha Us Se Pocha K Tum Ne Train Patri Se Q Utari?
Pathan: Oo Yaara 1 Banda Samne Aa Gaya Tha Brake Maarne Ka Time Nahi Tha. Humara Officer Ne Bola K Is K Uppar Charha Do.
Wakel: Phir?
Pathan: Wo Banda Patri Se Uttar Gaya… ;-(
by Mohammad Ali (few years ago!)
Best way to propose a girl:
Take her to Sea.
Then say sit in a boat and
Then take the boat in the middle of Sea
Then Say MARRY Me or Leave my Boat.
by Pak101.com (few years ago!)
elephant to ant
elephant-kahan jaa rahi ho?
ant-dress silwa
elephant-kapda bache to mere liye bhi kuch silwalena
by Pak101.com (few years ago!)
Why do you put a baby in a blender feet first?
So you can see the expression on its face!
by khalid hussain (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala
question:-
.
.
.
... Income Tax aur Callertune me kya
similarity hai..???
.
.
.
.
.
.
Dono ka paisa hum bharte hai,
Maza koi aur leta hai.! :D:-P
by Pak101.com (few years ago!)
3 cheezain jin k jaane ka koi bhrosa nahi hai
.
.
jism me se jaan
.
.
jeb me se paise
.
aur
.
.
.
LIGHT
by Mazhar Khan (few years ago!)
Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?
Sardarji: Marjava & Mitjava
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Masterji Bacche Ka Lunch Kha Gaye...
.
.
.
.
...
Masterji: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam Toh Nahi Bataoge na?
.
.
.
.
.
.
Bachha maasom awaaz mein bola:-
Ji Main Keh Dunga mera lunch kutta
khaa gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”
Girl cried & said “I was talking about exams.”
Boy:oOops
by hearthackervsgirls (few years ago!)