Johnny lever
johny lever: I lost my cheque book.
Bank manager: B carefull any one can put ur sign!
Johny: I'm not a fool, i have already signed all the
cheques..............keepsmilng
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 906 views
Similar Jokes
Pathan 2 Sardar:
Maine Aisa Mashroob Banaya Hai
Jise Peete He Insan Such Bolne Lagta Hai.
Tum Pee Kar Dekho.
Sardar (Mashroob Pee Kar):
Aakh Thoo, Yeh To Tail Hai.
Pathan: Dekha Tumne Such Bola,
Yeh Waqai Tail Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Kisi Kaam Se Apni Biwi Ke Office Jata Hai.
Bina Kisi Se Pemission Liye Wo Sidha Uske Cabin Mein Chala Jata Hai
Waha Dekhta Hai Ki Uski Patni Apne Boss Ki Godh Mein Bethi Hai.
Aisa Dekhte Hi Santa Gusse Se Apni Patni Preeto Se Bola.
Santa: “Chal Ghar Chal Preeto, Aisi Jagah Kaam Nahi Karna Chahiye Jahaan Staff Ke Baithne Ke Liye Ek
by Pak101.com (few years ago!)
Tamam
Pakistani Bhaiyon Aur Unki Behnon
Se Appeal Hai. Ke Please Aamir Khan
ki New Movie “3 IDIOTS” Na Dekhen.
Kyon K . . Woh Abhi Tak Release He
Nahi Hui Hai.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A very philosophical statement:
.
"When I fall in love with my books
My bed falls in love with me"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
PaKisTan Me LoGo k
liye sab se MusHkiL kaaM
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ApNe kaaM Sy kaaM rakhna....!!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda so hi jaye
by Abdul Basit (few years ago!)
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon
Aur Meri Tamam Cheezai?
Tumhari Ho Jaye?
Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer?.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.
husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar interview dene geya.
Q:ap kitne behan bhai hai ?
Sardar:Ham 9 behan bhai hai
Q:un men apka number konsa hai?
...
Sardar :telenor ka.;-)
by Kashif (few years ago!)