Private school k bachy zoo mai

Private school k bachy zoo mai,

look the monkey is sleeping,let’s not distrb him.

Govt school k bachay

O wekh tera peyo sutta peya a,leya onu watta mariye

by Pak101.com (few years ago!) / 960 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Marta Hua Pati Apni Patni Ko Bola

Marta Hua Pati Apni Patni Ko Bola
Pati: “Almari Se Tera Gold Set Maine Chori Kiya
Tha”
Patni Rote Hue Boli: “Koi Baat Nai Ji”
Pati: “Tere Bhai Ne Tujhe Amanat Di Thi 1 Lakh Wo
Bhi Mene Hi Ghayab Kiye”
Patni: “Mene Aapko Maaf Kiya”
Pati: “Teri Kameti Ke Paise Bhi Mene Hi Chori Kiye
The”
Patni: “Koi Baat Nahi Ji, Aapko Zehar Bhi Mene Hi
Diya Hai, Hisab Barabar“

by Tanveer Hussain (few years ago!)
How I Met Your Mother: "The Exploding Meatball Sub"

The challenge the writers of How i met your mother have faced with the Ted-Zoey relationship - since it's established from the outset that she isn't The Mother - is how to keep it interesting even tho ...

by Mazhar Khan (few years ago!)
BREAKING NEWS

¤BREAKING NEWS¤
wapda ka kehna hai
k
sirf isi
¤october¤
awam ko
¤LOAD SHEDDING¤
ki tangi bardasht krni ho gi
.

.

.

.

.

Phir awam ko aadat par jay gi:-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi K Dosre Din

Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar

Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne
pocha : Oper kyo aya?
Sardar: Apple Khanay
bandar: Yeh to aam ka darakht hai
Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi ko gud main utha lia

Santa- Pravachan sune ke bad ghar aya or biwi ko
god mein utha lia.
Biwi: kya guruji ne romance karne ko kahan hai.
Santa:Nahi re pagli kaha apne dukh khud uthao.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ammi ne kaha Sms Chor do

>> Ammi ne kaha Sms Chor do

=Abba ne kaha Night pkge karana chor do

=Dostun ne kaha Mobile se belns Churana chor do

=PaAro ne kaha Ganney ka Rus Peena chhor do..

=Andhay ne kaha mujhe SARAK k us paar chor do

*OR

=Ek Din aayega , Jab GIRL FRIEND ke Bachay bolengey:

=MAMU Zara School chhor Do..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Funny

1 pathan jahaz m 1 seet pr beth gaya aur wahan se uthne ka nam hi nhi le raha tha,logon ne bht minaten ki mgr wo na mana wo keh raha tha k khan ka zaban 1 hai hum apna faisla nhi badlega,to 1 shakhs aya aur usy kan m kuch kaha to faorn uthkr agli seet pr beth gya,log heran ho gay aur us shkhs se puch k tune usy kya kaha jo wo man gaya,
Admi ! Main kaha k khan ap kahan jaoge?to pathan ne kaha k dubai,to maine kaha k dubai ki seet agli h ye lahor ki seet

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher ne 1 cote bache se

Teacher ne 1 cote bache se pucha tumhare papa ka nam kya hai ?

Child - abhi nam nhi rakha hai . Pyar se papa papa kehta hu...

by Pak101.com (few years ago!)
Dukan ka malik santa se

Dukan ka malik santa se-grahak ko kbhi khali nhi jane dena! Agr dukaan me vo cheez nhi h to dusri offr kro. Grahak-toilet paper dena.Santa-wo nhi h REGMAL lelo

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook