Girl papa
Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?
Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bari Family Dekh Kar Ghusay Mein Kaha:
Haya Nahi Aayi?
Sardar:
Nai, Ohda Paper C.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar police station aya or bola
Meno arest kar lo,mai apni BV dy sar te danda maria ay
Police:Wo mar gai kia
sardar:Ni oh te bach gai
Hun meri khair nai;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business? Student: "Father in law".
by khalid hussain (few years ago!)
Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts & Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them aLL..!!! " :-P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tum late kion aye ho?
Student: Ammi Abbu lar rahy thay eslie
Teacher:Wo lar rahay thay tu tum kion late aye
Student: Mera ek joota ammi ke pas tha owr ek abbu ke pas
by inayat khan (few years ago!)
Ek duhle ne shadi k time apni saas se pocha:ap k shehar me intertaniment ki lye kia cheez mashhoor hai?
Saas:yahi jis se teri shadi ho rahi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Gal: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill dadi dengay.
by Pak101.com (few years ago!)
Purani Kahawat Hai Ki..
Sote Waqt Koi Tension Le Kar Nahi Sona Chaiye
Fir Bhi..
Hum Aapko Yaad Kar Ke Sote Hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein
mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Electric Shop Pe Gaya Aur Dukandar Se Bola
Santa: “Ek Kala Bulb Dena”
Dukandar: “Bhai Sahab, Kale Bulb Ka Kya Karoge?”
Santa: “Yaar, Dopeher Ko Andhera Karke Sone Ka Mazaa Hi Kuch Aur Hai“
by Pak101.com (few years ago!)