Altaf bhai
Altaf bhai ko abhi tak joota nai laga to kia defect hai ??
wah wah
Altaf bhai ko abhi tak joota nai laga to kia defect hai ???
Akhir jootay ki bi to koi self respect hai !! :)
by Abdul Sami (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Aaj apni Muhabat ko naya morr dia us ne,
Mere liye baalon ko khula chorr dia us ne!
Pehly hansta tha main monh khol k,
Ab to Aagy wala hi daant torr dia us ne!
Us ne sargoshi ka kaha mai betaab ho gya,
Kaan paas kiya to marorr diya us ne!
Sardian aain to laya malty mehbub k liye,
Malta kha k chilka ankhon main nichor dia us ne!
Bewafai ki had b dikha di ik din us ne zalim,
Milny ghr gya to pechay kutta chor dia us ne:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:
Tum Baghair Ijazat Class Me Q Aaye??
Pappu:
Sir' Me Ijazat Leny Hi To Andar Aya Hun.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Milkman: Bhaiyya tum Do din kyu nahi Aaye?
Milkman: Aapki Bhabhi ki tabiyat kharab thi.
Sardar: to Bhains ka dudh le aate!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
ek zoo ma ek tota 3 language bol sakta tha
1- English 2- Urdu 3- Punjabi
Ek din ek admi nay test karnye k liye usko kaha k who are you?
Tota Bola I Am Parrot
Admi Nay Phir Kaha Tum Kon Ho
Tota Bola Ma Tota Hu
Adme Nay Phir Pocha Tu Kon Ey
Tota Bola
Taree Pen Da Yaar Wan Salyaa Tenu Ek Warii Samaj Nai Andee Ma Tota Waan
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladki ek aisi paheli hai, kabhi teri to kabhi meri saheli hai.
Kharcha karo to bole "darling, how are you?". Na karo to bole "brother, who are u?
by Pak101.com (few years ago!)
Two guys are walking through a game park & they come across a lion that has not eaten for days. The lion starts chasing the two men. They run as fast as they can and the one guy starts getting tired and decides to say a prayer, "Please turn this lion into a Christian, Lord." He looks to see if the lion is still chasing and he sees the lion on its knees. Happy to see his prayer answered, he turns around and heads towards the lion. As he comes closer to the lion, he hears the it saying a prayer: "Thank you Lord for the food I am about to receive."
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer:Baji ALLAH ke naam per paise do!
Baji:Haramkhor, sharam nahi ati, road per bheeg maangte ho..!
Faqeer:Tere 1 rupay ke liye Office khol loon..!
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ne Science Ki Class Mein Ek Theory Pesh Ki, Jiski Wajah Se Sara School Pagal Hote Hote Bacha.
Moon Is More Important Than Sun,
Because It Gives Light At Night When Light Is Needed.
& Sun Gives Light During The Day When Light Is Not Needed
by Pak101.com (few years ago!)
Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S
by hearthackervsgirls (few years ago!)