Memon Shadi Me Bv Se
BV Ne Kalaai Aage Barha Di
Or Ankhen Band Kerlen,
Jab Thori Der Me Ankhen Kholen To Memon Marker Se Hath Pe Watch) Bna Rha Tha. B.V: Ye Kia?
Memon:Moo Dikhaee.
by Pak101.com (few years ago!) / 1025 views
Similar Jokes
Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!
ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar sent a SMS to his pregnant wife. Two seconds later a report came to his phone and he started dancing. The report said, "DELIVERED".
by nadeem (few years ago!)
Mai to itne mushkil catch bhi pakar leta hun
,
FaRaZ.
.
Par mene to aj tak ye nahi kaha k WORLD CUP k liye mujhe bhi sath le chalo.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek murgi ne 5 anday diye or dua mangi
Bachay naik niklein, kuch dino bad bache nikle
1st bacha namaz padta howa nikla
2nd tasbi parhta hua, 3rd wazo karta howa
4th naat perta hua 5wa nahee nikla to
Murgi pareshan ho gaye aur dua karne lagi
Phir anday say awaz aye ami ma aetikaf ma beta howa ho
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa - "Me to Apne sare Dosto ko Bhul gaya tha lekin 1 Film dekhi to sub Yaad aa gaye."
Banta - Aisa kya, Kon si Film thi?"
Santa - "KAMINEY"
by Pak101.com (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy
Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay
Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay
Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Banta : Yeh bacha tumhara kya lagta hai?
Banta : yeh mera door ka bhai hai,
Santa : Door ka mein samjha nahin,
Banta : Ess k aur mere beech 8 behan bhai aur hai !
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)
# Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Man outside phone booth : Excuse me !! You are holding the phone since 20 mins havent spoken a word
Man inside - Sir I m talking to my wife :-(
by hearthackervsgirls (few years ago!)