Sardar
Sardar sent a SMS to his pregnant wife. Two seconds later a report came to his phone and he started dancing. The report said, "DELIVERED".
by nadeem (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
1 sardar nashte main sabut anda khane ki kosish kar raha tha to kisi ne pocha
aree ye kai kar rahe ho…?
To sardar bola paise bacha raha hn aj pora anda sabut khao ga
kal pora anda nikle ga kal phr kha lnga paise bach jae gay
by Pak101.com (few years ago!)
Naukrani ne malkin se kaha, memsahab gajab ho gaya, pados ki teen auraten aap ki saas ko peet rahi hai.
Malkin naukrani ke saath balakani se aayi aur chupchap tamasha dekhne lagi.
quarreling.jpg
...
Naukarani ne poocha, aap madad karne nahi jayengi?
Malkin: Nahi uske liye teen hi kaafi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??
Sardar: AC ke qareeb baith jata hon
Admi: Phir bhi garmi lagy tu kia karty ho?
Sardar: Phir AC ko ON kar laita hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BV Kitchen Se Boli: Sunty Ho, Main Din ba Din Khoobsurat Hoti Ja Rhi Hn
Shohar: Acha Wo Kaisy
BV: Ab to Mujh Se Rotiyan Bhi Jalny Lagi Hain
by tanveer hussain (few years ago!)
Boy: Tommy ne meri saari kitaab kha lee.
Mother: Usko mere pass leke aa mein usko saja deti hoon
Boy: Saja to meine de dee, uski katori wala dudh mein pee gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Bakri Ko Bus Mein Le Ke Gaanv Jaane Laga To Conductor Ne Mana Kar Diya.
Santa Ne Dimag Chalaya Aur Bakri Ko Burkha Pahna Ke Bus Mein Le Gaya Aur Conductor Se Bola
Santa: “Ye Meri Naani Ji Hai Budhape Ke Karan Jhuk Gayi Hai”
Thodi Der Baad Bakri Ne Potty Kar Di, Conductor Ne Dekha Aur Chilla Kar Bola
Conductor: “Sardar Ji, Aapki Nani Ki Rudraaksh Ki Maala Toot Gayi.“
by Pak101.com (few years ago!)
Man before Marriage is like Airtel….
“Aisi Azaadi Aur Kahaan”
After Marriage He’s Like Hutch…
“Whereever U Go Our Network Follows.”
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Pandit Ji: Raat mujhe ik admi ne CHAKU dikhakr loot liya.
Friend: Lekin tumare pas to Gun hoti hai.
Funny Pandit Ji: Wo maine chupa di
warna wo bi loot leta !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aj Mere Parosiaan Da Bacha Gum Ho Gia. Main Mashwara Ditta Te Menu Bohat Kutt Pai.
Friend: Tu Ki Mashwara Deta C?
Sardar: Main Kiya Google Te Search Kar Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
The teacher came up with a good problem. "Suppose," she asked the second-graders, "there were a dozen sheep and six of them jumped over a fence. How many would be left?"
"None," answered little Norman. "None? Norman, you don't know your arithmetic." "Teacher, you don't know your sheep. When one goes, they all go!"
by Pak101.com (few years ago!)