Santa Apni Bakri Ko Bus Mein Le

Santa Apni Bakri Ko Bus Mein Le Ke Gaanv Jaane Laga To Conductor Ne Mana Kar Diya.

Santa Ne Dimag Chalaya Aur Bakri Ko Burkha Pahna Ke Bus Mein Le Gaya Aur Conductor Se Bola

Santa: “Ye Meri Naani Ji Hai Budhape Ke Karan Jhuk Gayi Hai”

Thodi Der Baad Bakri Ne Potty Kar Di, Conductor Ne Dekha Aur Chilla Kar Bola

Conductor: “Sardar Ji, Aapki Nani Ki Rudraaksh Ki Maala Toot Gayi.“

by Pak101.com (few years ago!) / 1209 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan: Yar Sooraj Raat Ko Kyu Nhi Nikalta? 2 pathan: kia pata nikalta bi ho andhera itna hota hai kahan dikhai day ga...

Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?


2 pathan:
kia pata nikalta bi ho
andhera itna hota hai kahan dikhai day ga...

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki Udaasi

Pathan Ro Rha Tha.
Admi: Kya Huwa?

Pathan: Yara Hum Udas He
Jis Sy Pyar Krta He Uska Chummi B Nai Le Skta

Admi: Kyun?
Pathan: Yara Uska Shave Bohat Chubhta He…

by Pak101.com (few years ago!)
Dukh is ka nhi k

Dukh is ka nhi k hamari light nhi hy Khushi is bat ki hai k kisi ki bhi nahi hai..:-) hahaha ( ',')/ <)) bally bally / > Is prcham k saye talay hum ek hain. Hm aik hain 8-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
SHARAB MAT PEENA

AADMI APNE BETE SE-BETA KABHI SHARAB MAT PEENA,, WARNA YE JO 2 AADMI JA RAHE HAI NA WO 4 DIKHENGE....

BETA-MGR PAPA,WO TO 1 AADMI HI HAI....

by Pak101.com (few years ago!)
Bank nahi gaya

Sardar ko sapney mein ik ladki ne chappal maari,
2 din tk sardar apney bank nahii gayaa,
Qnky bank mein likha thaa..

“hum aapkey sapney ko hakikat mein badaltey hain” :-P
Waaa Oye Sardar

by hearthackervsgirls (few years ago!)
JO DAR GAYA WO MAR GAYA

Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo” ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”

by Hassaan Chohan (few years ago!)
wo kon si Aurat hai jisay her

Teacher:
wo kon si Aurat hai jisay her waqat pata hota hai k
mera shohar kahan hai?
.
.
.
Sardar:
Bewa Aurat,

by Pak101.com (few years ago!)
Ali ne apni girl friend ko date par bulaya,

Dosri GF (Second Girl Friend Time)

Ali ne apni girl friend ko date par bulaya,
Wo late aai,
Girl: Kiya mai late ho gai?
Ali: Falak pe chaand sitaaron ko nend aa rahi hai
Dosri ka time ho gaya, tu ab aa rahi hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Playing chess

Sardar Playing chess with his “donkey”…

Friend: your donkey is too much intelligent yaar

Sardar: Khaak intelligent … we played 4 result is 2, 2

by Pak101.com (few years ago!)
Once Rajni was the guest

Once Rajni was the guest contestant in KBC.

Amitabh says: Computer ji,
Rajnikantji ko pehla sawaal poochiye.

Computer: main lifeline use karna chahta hu

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook