Panditji Mere2 Affair hAi
Girl:Panditji Mere2 Affair hAi
Unme Kiske Sath Meri SHADI Hogi?
Wo Khush Nasib Kaun Hoga?
Pandit:Pehle k Sath Shadi Hogi, & 2sra Khush nasib hoga
by Pak101.com (few years ago!) / 1240 views
Similar Jokes
BOY TO GIRL- MUJHSE FRIENDSHIP KAROGI
GIRL- MERE GHARWALE ALLOW NAHI KARTE
BOY- HA HAAN JAISE MUJHE MERE GHAR WALO NE ASHIQI SOCIETY KI MEMBERSHIP DIL WA RAKHI HAI
by Pak101.com (few years ago!)
1 Memon Road Se Guzar Raha Tha
Achanak Usne Jhuk Kar
Road Se Kuch Uthaya
Aur Zoor Se Chillaya
Kameenaay Log
Poti B Aesi Kartai Hen
Jaisay Koi Samoosa Para Ho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Itni Slow Awaz Me kis Se Baat kar Rahe Ho?
Husband: Bahen se.
Wife: Bahen Se Itni Slow Awaz Me Bolne ki kya Zaroorat Hai?
Husband: Tumhari Jo Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-raat bhut ho gai hai aaj yhi ruk ja kal chale jana.
banta:-tikh hai to main ghar se night suite le k aata hun
santa:-tikh hai jaldi aana
by Tanveer Hussain (few years ago!)
In a stormy night, a Sikh gentleman came to a pizza shop on his bike to buy pizza.
Funny Shopkeeper: Sardar Ji, are you married?
Funny Sardar Ji: What do you think, my mom will send me to take pizza in this thunderstorm?
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Doctor: Tum roz subah clinic ke bahar khade ho kar auraton ko kyon ghoorte ho?
Santa: Ji, aap hi ne bahar likha hai: Auraton ko dekhne ka samay 9am-11am .
by khalid hussain (few years ago!)
Boss: Itne kam kapray pehan k q aai ho? Aadha
jism dikh raha hai.
Girl: Itni salary mein yehi aata hai!
Boss: Manager, Iss ko 3 months tak salary mat
dena
by Tanveer Hussain (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"
Ki 1 Aadat Same Hay
What . .?
Na Main Usay MSG Karta Hon
Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...
Ye hota h pyar smjhy???
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan ki Nojwan Nasal k bigrne ki wja?
.
.
Mobile??
media?
Internet?
nhi
Matric ki Urdu ki Ghazlen;-)
Ache se Ache Bachay ko Aashiq Bana deti hain:-)
by Pak101.com (few years ago!)