professor to a student in classroom.
professor to a student in classroom.
.
.
"hey" apne baaju wale ko utha....!
.
.
.
.
.
.
Student-
.
.
.
"tune sulaya hai to tu hi utha..
by Pak101.com (few years ago!) / 875 views
Similar Jokes
DUKANDAAR: iss bori pay mat baithna, phat jaye gi!
Gahak: kyun, iss main Ghubaray hain?
Dukandaar: nahi… "KEEL" hain
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: DELHI May Kutubminaar Hai.. A Student Was Sleeping..
Teacher Wakes Him Up & Asks: "Wht Did I Say"? Student: "Delhi Mey Kutta Bimar Hai" :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik patient Munnabhai k paas aaya, Munna nay us
ka chekup kiya aur bola
Munna: Tumharay pass ziyada waqt nahi hai
Patient: Meray pass kitna time hai.
Munna: Dus (10)
Patient: Kya Dus.... Minute..... Ghantay..........
Din......?
Munna: No (9), Aath (8), Saat (7),......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola: Mere garm pani se kyu nahayi!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU-Humare Ghar Bhai aane Wala Hai
MOLU-Kese
GOLU-Jub last Time Mummy Hospital Me Admit
Huyi
Thi to Behan Aayi Thi ab papa Admit Huye Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa’s son was filling an application form.The form asked about”Mother Tongue”.
Son: Papa, main aithe ki likhna?
Santa: Likh puttar,”Very Long and Uncontrolled.”:D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: yar tu kisi k ghar afsos k liye gaya tha, itni jaldi kaise agaya?
banta: abe yaar 1 ghante baitha raha,
majaal hai jo kisi ne hans k baat ki ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Dad apko pata chaly ke mai 1st division pass howa hon tu apko kesa lagy ga?
Dad: Tu mai khushi se pagal hojawonga
Son: Bus esi dar se mai FAIL hogia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Ladka Ladki Ko Date Pe Restaurant Leke Gaya…
Waiter: Madam Kya Leke Aau
Ladki: Mere Liye To Wo Sabji Wali Roti Le Aao
Waiter: Sorry Madam, Ye Yahan Nahi Milta….
Ladka: Tension Na Le… Yeh Veg Pizza Mang Rahi Hai…
Aur Karlo Gaon Ki Ladki Se Friendship
by Pak101.com (few years ago!)
THOUGHT OF THE DA
THOUGHT OF THE DAY
Sceince kehti hai pani boil KRNy se germs mar jatay hain..
science ko yeh to batao k germs ki LASHAIN tou pani mein hi rehti hain na
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)