Husbd: Darling, years ago u had
Husbd: Darling, years ago u had a figure like Coke bottle. Wife: Yes darling I still do, only differnece is earlier it was 300ml now it's 1.5 ltr.
by khalid hussain (few years ago!) / 820 views
Similar Jokes
Survey karne walay ne aik sarkari afsar se poocha, apke daftar main kitne loag kam karte hain?,
afsar ne jawab deya 100 main 4
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu 2 Dokandar: Is mirror ki kya guarantee hai?
Dokandar: Aap iss ko 100 floor se nechay girao, mirror 99 floor tak nahi toote ga.
Pappu: Wah bahut badhiya, pack kar do!
by Pak101.com (few years ago!)
A Girlfriend Calls her Boyfriend
GF : Honey where are you ?
BF : I'm at the bank.
GF : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
BF : Sorry, I meant I was at the "bank"
of a river ..
Do you want fish ??"
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Kid (mobile cell phone par): Madam, mera beta aaj school nahi aaygea?
Madam: Aap kon bol rahe ho?
Funny Kid: Mere papa bol rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Friend: Chand Kahan Hy……..?
.
Boy Friend: Chand do Han aik tum or aik upar
.
.
.
.
.
After Marriage
.
Wife: Chand kaha hy
Husband : Andhi hy….?
.
.
.
wo upar kya tera Baap CFL light le k
Bhaita hy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Man On His Death Bed Confesses 2 His Wife-I Had An Affair With Ur Sister, Ur Best Friend & The Maid.
Wife : I Know Darling. Now Relax & Let The Poison Work! ..;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agar dil ka naam Anda(egg) hota toh films ka naam is tarha hote..
Ye Anda aapka hua Hum Anda de chuke sanam,
Hum aapke Ande main rehte hain,
Ande wale dulhaniya le jayenge..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Raat ko apne ghar gaya.
Darwaza knock kia.
Biwi: Kon?
Admi: Guddu ka Abbu!
Biwi: Haye main Marr Jaawan,
Phir Andar kon hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Dhadkan dil ki ruk jati hai,
Sanse aksar tham jati hai,
Bahut buri halat hoti hai yaaro,
Jab Girlfriend se shadi karne ki naubat aati hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek teacher ki posting....ek adiwasi (tribal) area ke school me ho gyi
Teacher: hello students sabse pehle mujhe ye batao
k mere aanay se pehle wale teachers kaise the.....?.
... .
.
.
.
.
.
Poori class ek saath : Madam....very delicious.
by Pak101.com (few years ago!)