Ek budiya cinema hall me cold
Ek budiya cinema hall me cold drink ki bottle leke baithi thi,
Kabhi 15 mint me ghunt leti to kabhi 20 mint me,
Pass bethe sardar ko gussa aa gaya,
usne botal uthai aur puri ek ghut me pi gaya aur bola:-Aise pi jata he cold drink.
Budhiya boli:Beta me to pan ki pichkari thuk rahi thi
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?
Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 5 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega
by Hina Ali (few years ago!)
Naam Kisi Aur Ka
Santa Ka Ladka: I'm A Complan Boy...
Santa Ki Ladki: I'm A Complan Girl....
Santa to Jeeto: Dekho ji, Mehnat Humne Kiya aur Naam Kisi aur Ka
by Pak101.com (few years ago!)
Nana patekar : jaldi se jawab bol. Sahi jawab tere ko lakhpati bana dalega.galat jawab tere ko hijda bana dega.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband messages to
wife on cell Hi,
what are you doing darling???
Wife-i am dying...!!
Husband: Jumps
with joy but types "sweet heart,
how can I live
without U?"
wife : You idiot i
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan nadee ky kinaray naha rha tha,kay 1 admee aya or us kay kapray choree kr ky bhaag gya.
Pathan ny awaaz de ,O bhai kapre rakh lay magar naswaar tou dy ja,
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh: Pent Di Silai Kini Hy?
Tailor: 400 Rs.
Sheikh: Tey Nikar Di?
Tailor: Rs 200
Sheikh: Nikar E C Dey,
Lambai Pairan Tak Rakhin, Namaz Vi Parhni Hondi Ay…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta: Why is the Police nicknamed “The heart of the country”?
Santa: It beats, beats, beats.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Doctor Se: Mere Wazan Bhot Ho Gaya Hai
Doctor: Tum Rozana 5 kilo Meter Padel Chalo
1 Saal Baad pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
O Tera Khana kharab khabees Wazan Tu Kam Ho Gaya Hai
Magar Hum
“AFGHANISTAN” Puchnch Gaya Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
12 Saal K Ladke Ne 20 Saal Ki Ladki Ko Phool Dia
Ladki Ne Kiss Dia
Wo Ghabra K Bhaga
... Ladki Ne Pucha:
Kya Huaaaaaaaaaaaaa
Ladka:
Guldasta Le K Aa Raha Huuuuuuuuuuun ;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
High Class Insult
.
.
Girl to Boy: Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy 2 girl: Isliye itni der se soch raha hu ke mere
saamne Bhais kyun khadi h..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)