Baniya: Bhai Kela Kaisa Diya…
Baniya: Bhai Kela Kaisa Diya…
Falwala: 1 Rs Ka Ek..
Baniya: 60 Paisa Ka Deta Hai Kya?
Falwala: 60 Paise Mein Toh Sirf Chilka Milega..
Baniya: Yeh Ley 40 Paisa, Chilka Rakh Aur Kela De
by Pak101.com (few years ago!) / 1154 views
Similar Jokes
Police:Humein Ap k ghar ki talashi leni hy,pta chala hy k apke ghr main khatarnak Bomb hy.
.
.
.
Sardar:Khabar to pakki hy
magar aj woh Maikey gai hui hy
by Sohaib Tariq (few years ago!)
A doctor says to his patient, “I have bad news and worse news”.
“Oh dear, what's the bad news?” asks the patient.
The doctor replies, “You only have 24 hours to live.”
“That's terrible”, said the patient. “How can the news possibly be worse?”
The doctor replies, “I've been trying to contact you since yesterday.”
by Abdul Hannan (few years ago!)
Height of insult
Boy :-you look like a barbie.
Girl :-*happily* you mean
beautiful&tall ?.
Boy : no, plastic & without brain..XD
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Ladki Ko Propose Karta Hua Kehta Hai.
Pathan: “I Love You”
Ladki: “Meri Chappal Ka Size Pata Hai Na Tumhein?”
Pathan: “Lo Kar Baat, Friendship Toh Abhi Hui Nahi Aur Farmaishein Pehle Hi Tyaar“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa asks Dr-kya DUDH pine se rang gora hota he?
Dr-yes,isme calcium hota hai.. .
Santa-chal jhute..
Phir bhains ka baccha kala kyu hota hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki flight ma tabyat kharab ho gai to Air hostess ne pucha:
.
“R U suffering from fever”?
.
Pathan:”No,I m gul khan from Karachi 2 peshawar”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI
HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK
USHA KA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se tala laga hua hai !’
by Pak101.com (few years ago!)
When someone says bahut garmi hai yaar
hand them a packet of lays and say
Lo hawa kha lo :D :D :D
by Mazhar Khan (few years ago!)