Failed in Every Subject
Santa: I Failed in Every Subject Except For Algebra.
Banta: How did you Keep from Failing That?
Santa: No! I didn't take Algebra. :-
by Pak101.com (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
Student took his girlfriend to his home
After Completing Graduation….
Father Asked who is she….
Son replied.
My Campus selection..
by haleema sadia (few years ago!)
Since teacher:agr koi larki behosh ho jae to us k lips se lips mila k sans do theak ho jae gi.;
studend :sir ,magr behosh kaise karen
by Sabir shah (few years ago!)
Munna Bhai: Circuit! Bapu kapde kyon nahi pehante the? Circuit: Bhai bolay to Bapu bhi us time ke Salman Khan the.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya!
by Pak101.com (few years ago!)
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Principal:School ka time 8 baje ka tha or tum 9 baje aa rahe ho?
Small cute student:
.
... .
.
.
.
.
Sir aap na mera intezar na kiya karo,
school shuru kar diya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Maa- Beta tum apne baal kyun nahi katwate?
Beta- Kyu maa?
Maa- Beta log rishte k liye tumhari behen ko dekhne aate hain aur tumhe
pasand kar jate hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aaloo lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaye:-(
Inspector banta bola:- to behan kuch or paka lo
by Pak101.com (few years ago!)
Urdu bhi kaisi ajeeb zaban hai…!
Agar watch kharab ho jaye tou kehte hain k
“Band Hai…”
OR
Agar larki kharab ho tou kehte hain k
“Chalu Hai..”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:
Active voice aur passive voice ka example batao?
Student:
Active voice: Tere mas mast 2 nain merey dil ka lay ga chain
Passive voice: Merey dil ka lay chain tere mast mast 2 nain
by Mazhar Khan (few years ago!)