School ka time 8 baje

Principal:School ka time 8 baje ka tha or tum 9 baje aa rahe ho?

Small cute student:
.
... .
.
.
.
.
Sir aap na mera intezar na kiya karo,
school shuru kar diya karo.

by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tcher: Jo Dusro Ko Apni Baat Na

Tcher: Jo Dusro Ko Apni Baat Na Samjha Sake Wo Gadha Hota He

Pappu: Sir,Kya Matlab Mai Samjha Nai

by Pak101.com (few years ago!)
Kutta Dum kiun Hilata Hy

Teacher: Btao Kutta
Dum kiun Hilata Hy ?

Student: kiun k Dum
Men Itni Takat Nhi
Hoti K Wo Kuttay Ko
Hila Saky

by hearthackervsgirls (few years ago!)
i love you

Sardar ko bar bar "I love you" ka msg araha tha
.
Dost ne pocha: Khair hai? Aaj tu boht "I love you" ke msgs arahe hain !
.
Sardar: O jee aaj mai galti se BEWI ka mobile laya hon eslie !

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher ny student sy Question pocha k

Teacher ny student sy Question pocha k . . . . . . .
Q: Shadi k card pr J S M F likha hota ha is k kia mtlab ha . . . . . .
Student ny kuch dair bd socg kr bola
.
.
.
.
.
.
.
Jutoo sy murumat farmai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar darvaze pe GUN liye khara tha

Sardar darvaze pe GUN liye khara tha
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher k shikar pe ja raha hon
Wife: To jao na..!
Sardar: Kase jaon baher KUTTA khara hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek riksha k piche likha

Ek riksha k piche likha
tha ki
SAWAN KA INTAZAR HAI...
Piche se 1 truck aya
aur riksha ko uda dia aur
us k piche likha tha
AYA SAWAN JHOOM K...

by Pak101.com (few years ago!)
After the 2nd test match

After the 2nd test match, Michael
Clarke's mother called him and
said:
Beta, thoda Paani laa de... Tere
karan subah se hichki aa rahi
hain... Pura India yaad kar raha
hai mujhe'

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Mental Hospital Mein Saare Pagal Ro Rahe The.

Ek Mental Hospital Mein Saare Pagal Ro Rahe The.
Ek Pagal Chup-Chap So Raha Tha.
Doctor Ne Puchha: “Tum Kyun Shanti Se Soye Ho?”
Pagal: “Main Mar Chuka Hoon, Isliye To Sab Ro
Rahe Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Paper Se Pehle Ki "DUA"

Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))

by Engineer Rizwan (few years ago!)
Wi-fi Signal

Kal Achanak wi-fi ka signal band ho gaya, fir kuchh chhanbin karne par pata chala ki.....
.
.
.
.
.
.
.
padosi ne bill nahi bhara. Duniyan me bhi kaise kaise kangal aur Gair Jimmedar logg bhare pade hai.
Pura Din kharab ho gaya yaar.....

by lescol (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook