Gandhi
Munna Bhai: Circuit! Bapu kapde kyon nahi pehante the? Circuit: Bhai bolay to Bapu bhi us time ke Salman Khan the.
by Pak101.com (few years ago!) / 1025 views
Similar Jokes
1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Police: Tenu kal subah 5 vaje phansi diti jayegi
Sardar: HA HA HA
Police: Q hasda piya wain
Sardar:- Main te utthda he 9 Wajay Aan
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan galti se news paper ka sub-editor ban gia. Usne aik khabar ki headline ye di:
“BIWI MEIN DHAMAKA…!”
Cheif editor: Yeh tum ne headline kia di hai?
Pathan: Sir mene khabar ko asan alfaz mein likha hai.
Cheif editor: Acha asal khabar kia thi?
Pathan: “MIAAN WALI MEIN DHAMAKA”!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik shakhs ka gadha chori ho gia
|
|
|
|
ap q gaor kar rahe hain lagta hai ap ne dhondh k dena hai
by Sabir shah (few years ago!)
Naukrani: Memsahab gajab ho gaya, pados ki teen
auraten aap ki saas ko peet rahi hai.
Memsahab: Chalo Jake Dekhte Hai.
Dono ek ke saath balcony pe aayi aur chup chap
tamasha dekhne lagi.
Naukarani: Memsaheb, aap madad karne nahi
jayengi?
Memsaheb: Nahi usko peetne keliye teen hi kafi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewee;What is your date of birth?
Sardar;nov 28.
Interviewer;which year?
Sardar;abey ullu everyyear.
by tanveer hussain (few years ago!)
G
o
o
o
o
o
o
ool gape de muh wale msg to kar de hahaha
by Sabir shah (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon
Aur Meri Tamam Cheezai?
Tumhari Ho Jaye?
Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer?.
by Pak101.com (few years ago!)