3 choro saath mein bethay hotay hain...
3 choro saath mein bethay hotay hain...
1st one" yaar main itni garam chaye(tea) peeta hoon k jaisay hee ketlee say cup say nikalti hai mein peejata hoon"
2nd one" yeh konsi bari baat hai mein to ketlee mein he tyaar ker k ketlee mein hee peejata hoon
"3rd one" uhh.. yeh konsi bari baat hai main to moon(mouth) mein doodh, patee aur cheenee(sugar) daltaa hoon aur choolhay(gas burner) per beth jaata hoon..."
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 811 views
Similar Jokes
Wife: Chiragh Le Kar Bhi Dhondo Gy.
Tab Bhi Puri Dunya Main Mujh Jesi Biwi Nahi milegi.
Husband: Tumne Kese Soch Liya K.
.
.
.
Dosri Baar Bhi Tumhary Jesi Biwi He Dhondonga. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 Shopkeeper: 1 Kala bulb daina !
Shopkeeper: Kaalay buld ka kia karna hai?
.
Pathan: Dopehr mai sonay ke lie andhaira karna hai?
by @irha@ (few years ago!)
Wife: Shadi ke pehle to tum mujhe rof gift diya karte they,
ab kyun nahi dete?
Husband: Machhali pakdne ke baad bhi kya koi chara dalta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj Girl Friend ki shadi main jaa k ye Ehsaas hua
Faraz
K Biryani achi ho to Mohabbat bhi pheki lgti hai
( ',')/
/)( de na Yar.
LL
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!)
Ullu aur shohar main kya Farq hota hai?
Shohar ko asani se Ullu banaya ja sakta hai…
jabki, Ullu itna ullu bhi nahi hota ke Shohar ban
jaye!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:
Oye Banta Machli Khayega?
Banta:
Nahi Yaar Usme Kaante Hote Hain.
Santa:
Oye Chadd Yaar,
Chappal Pahen K Kha Lena.
by Pak101.com (few years ago!)
MATHS Teacher to a brilliant sardar:
Aap 8 apples ko 6 logon mai barabar
kesy taqseem karei gy ?
?
?
?
?
?
?
Sardar:
juice bana kay. :’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
16. Santa n Banta were watching a cricket match.
When Dhoni hits a boundary.
Banta: Kya Goal mara.
Santa: Raha Na bewakoof ka bewakoof, Goal is mein nahin cricket mein hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
Frnd:Sardar g set nawa lita?
Sardar: apni kzn da chukiya ae.
Frnd: O kyun?
Sardar: yaar ohjadun v mildi c kendi c
“tu mera fone Q nai chukda?”
by tanveer hussain (few years ago!)