Height Of Shock:

Malkin: Kya Huwa Tum 3 Din Kaam Pe Nai Ayi???

Kamwali: Memsab Mainey To FaceBook Pe Status Update Kar Diya Tha,..
... Ke Main Gaon Ja Rahi Hoon. . .
.

..APKE Pati Ne Comment Bhi Kiya,
"HAVE A SAFE TRIP.. COME SOON HONEY. . . "

by Abdul Hannan (few years ago!) / 1066 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pitaji, mai nadi me aage jaaunga

Putra- “Pitaji, mai nadi me aage jaaunga|”

Pita- “Nahi, doob jaaoge|”
Putra- “Nahi dooboonga, mujhe tairna aata hai|”

Pita- “Yadi doob gaya to ghar jaakar teri khoob pitai karunga|

by Pak101.com (few years ago!)
Arbi sekh lo pathan

Aik pathan 2 arbion k pas se guzara wo aik dosre ko galian de rahe the .

Pathan:qari sahib mujhe bi in duaon me yaad rakhna

by Sabir shah (few years ago!)
:Easy Load hai?

Pathan to shopkeeper:Easy Load hai?
Shopkeeper: Jee haan janab.
Pathan: 10 ka naswar Load karo..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Totaa And Ferrari Ki Takkar

Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.

Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui...

Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.

Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.

Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.

Aur bola, Aalia JAIL . Woh Ferrari ka driver mar gaya kya

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe Ek Behad Khubsurat

Boy-Mujhe Ek Behad Khubsurat Ladki ki Talash Hai
GIRL-Lo Mai Aa Gyi
BOY-Thik Kiya Ab Use Khojne me Meri Help Karo

by Pak101.com (few years ago!)
MAA-Beta Apple Khaoge,

MAA-Beta Apple Khaoge,
BETA-Nahi
MAA-Beta Mengo Khaoge,
BETA-Nahi
MAA-Beta Orange Khaoge,
BETA-Nahi
MAA-Bilkul Baap Par Gaya Hai,
Chappal Hi Khayega.

by Pak101.com (few years ago!)
Nurse – “Mubarak ho

Nurse – “Mubarak ho.. Sardar ji.. tusse papa ban gaye..” Sardarji – ” Meri wife ko nahi bolna.. main usey SURPRISE doonga..!”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bura Khwab Tha

:
('.')
) _/)'(/_
>"""<<""""<

Bht Bura Khwab Tha

A Prwrdigar
Hmare Gnah Maf Frma

Khwb Me Dekha K 100 K load P 10 Rupy Ay Hen

by Mazhar Khan (few years ago!)
Jazz marriage menu mein khushamdeed



Jazz marriage menu mein khushamdeed

Rishtey k LYE 1 dabaen

Mangni k LYE 2 dabaen

SHADI k LYE 3 dabaen

pasand ki shadi k lye..

apni

Ammi k paon dabaen

Aur,

Doosri shadi k lye pehli ka

gala

dabaen…!!

jazz cal krney ka shukriah;-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhakt Ka Guzaris

Bhakt : Meri shadi Aishwarya se kara do.

Bhagwan : Uski ek saree 1 lac ki hai, tu kharcha kar payega.

Bhakt : Koi upay bhagvan

Bhagvan : Mallika Sherawat.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook