Solid REPLY.

Solid REPLY.
GF- Kal tumhe kitne call kiye.,
lekin
tumne phone nahi uthaya.???
BF-Q uthau
45 Rs. deker jo gana lagwaya he wo kya tera baap
sunega..

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 949 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jab mein aache clothes pehenkar

Husband : Jab mein aache clothes pehenkar bazaar jata hu to sabziwale
sabzi mehngi dete hai. Jab gande kapde pehenkar jata hu to saste.
Wife : Tum katora lekar jaya karo na, free me hi sabzi mil jayegi!

by Pak101.com (few years ago!)
papu ne loan lia

Pappu ne car li loan pe, loan nahi chuka pane se bank wale car utha ke
le gaye
Pappu rote hue, 'Pehle pata hota to
shadi bhi loan le ke karta'.

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Not feeling well, dad!

Son: I can't go to school today.
Father: Why not?

Son: I don't feel well

Father: Where don't you feel well?
Son: In school !

by Pak101.com (few years ago!)
Akhir Ye Julam Kab Tak Chalega

Bete Ne Rote Hue Apne Baap Se Puchha: “Papa Aap Jaise Mujhe Marte Ho, Waise Dadaji Bhi Aapko Marte The Kya?”

Baap: “Haan Beta, Bilkul”

Beta: “To Ye Khandani Haramipana Kab Tak Chalega“

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor my son has

Doctor, Doctor my son has swallowed my pen, what should I do? Use a pencil ‘till I get there 

by Mohammad Ali (few years ago!)
Kirayedar- Malik rat me kamre me

Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot nachate hai.

Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me kya SHAKIRA ko nachau fir?

by Pak101.com (few years ago!)
apna clinic khol lon.

Doctor apne dost se: yar soch raha hon k is gaon main apna clinic khol lon.
Dost: Yar tumhara khyal to naik hai magar yahan ka qabristan chota hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Amrica ka baap hun

Aik pathan ne bete ka naam amrica rakh liya

dost:amrica humara dushman hai ap ne ye naam kiun rakha?

Pathan:hum batana chahta hai k hum amrica ka baap hai.

by Sabir shah (few years ago!)
khoon de ke jaan bachai.

Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 bomb mile

2 PATHANO ko 2 bomb mile.

1st pathan: Chal police ko de atay hain

2nd pathan: Agr koi bomb raste may phat gia to?

1st pathan:Jhoot bol denge k ek hi mila tha.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook