1 ladki k saath
Sometimes wen i cry no 1 c my tears, wen i m woried no 1 c my pain, wen i m happy no 1 c my smile lekin… sala. 1 ladki k saath ghoomay to sab dekh lete hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 883 views
Similar Jokes
Government hospital mein mareezon ka bohat rush tha. Doctor sahab ney ek film been mareez ko jaldi jaldi farigh ker diya
Mareez bola, “Doctor sahab aap ney utna hi muaina kiya hey jitna film ka trailer hota hey”
Doctor sahab boley, “Poori film dekhney ka irada ho to private clinic aa jaana, haan ticket gallery ka ho ga”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 horror movie dekhi
Husband:rat ko mene ek horror movie dekhi, 1 chudeil kabhi mere aage kabhi piche aur kabhi sath chal rahi thi,
Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki
by Pak101.com (few years ago!)
A couple went to a wishing well. The husband threw a coin in the well and then mumbled something in his mouth
Then the wife threw a coin in the well and while she moved forward to see in the well, she fell inside.
The husband turned around to the man standing in shock behind him and said excitedly, “I never believed in wishing wells before…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form
of think so i thought and thought and i finally
wrote thunk
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A baby monkey asks his father, Father why r we so ugly? The father says to him, don't stress my son u should see the one who is reading this!!
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar ka school me admision huwa
teacher:btao quiad e azam kon hai?
Sardar:hum ku kia pata hum tu khud school me naya aya hai
idhar kahein hu ga
by Sabir shah (few years ago!)
pathan: Station jane k kitne paise logay?
Ricksha wala: 50
Pathan: 20 lelo
Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega
Pathan: Tm peche betho hum le k jayega
by hearthackervsgirls (few years ago!)
patient:iam feeling dizzy for one hour after waking up
doctor:then get up one hour later than the usual time you get up..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
“Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aurat ne 1 wakil se pocha k talak lene ke liye kia sharayat lazmi hoti hain ? Wakil Bola “Talak lene ke liye aap ko shadi shuda hona zarori hai”
by Pak101.com (few years ago!)