Srdar apni bv k 7 ja rha tha

Srdar apni bv k 7 ja rha tha
To
1 lrka ne ankh mari
srdar
tuje shrm ni ati mje ankh marte ho
Lrka
Mene tuje ni teri bv ko mari
Srdar
Sory yr mene tuje glt smja.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 804 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

100 sardar 1 kashti me sawar thay,

100 sardar 1 kashti me sawar thay,
k achanak kashti ruk gaai!
.
Aur
.
.
.
sub doob gaay

kaisay?
.
.

Sardar Thay Na!

Dhakka Laganay uttar Gaye!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ye daulat bhi lelo

Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa: Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..

by Pak101.com (few years ago!)
You Look Exactly Like My Wife

Boy : You Look Exactly Like My Wife....
Girl : Ohhh... What's Your Wife's Name?

Boy : I'm Not Married Yet... ;-)

Moral : Learn New Methods To Propose.

by Pak101.com (few years ago!)
Mera Gaana Pasand Nahi Hai Kya?

Ek Aurat Ko Gane Ka Bahut Shonk Hota Hai. Ek Din Wo Apne Pati Se Puchhti Hai.

Patni: “Jab Main Gana Gaati Hoon To Aap Bahar Kyun Chale Jate Hai?”

Pati: “Taki Baahar Wale Ye Na Samjhe Ki Main Tumhara Gala Daba Raha Hoon“

by Pak101.com (few years ago!)
Parents Said


My Parents Said

I Should Watch
Fewer Movies And Read
More.

So

I Turned 0n The Subtitles ... =P =D

by Usama (few years ago!)
?2 sardar or unki 1 sister jungle se ja rhe the

?2 sardar or unki 1 sister jungle se ja rhe the Itne
me daku ka kafila aya aur unki behen ko utha k le
gya
Sardr-Aj didi na hoti to hamare sare paise lut jate.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife husband se

Wife husband se : kiya hua itni dheemi avaj me kiyu bat ker rahe ho phone per?

Husband : bahen se bat ker raha hu iss liye!

Wife: bahen se bat ker rahe ho to dheemi avajme kiyu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband : pagli meri bahen se nhi teri bahen se ker raha hu:

by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai to Circuit

Munna bhai: Yeh doctor log operation karne se pehle Patient ko behosh kyun karte hain?

Circuit: Bolay to patient khud operation karna seekh na le is liye…

by Pak101.com (few years ago!)
1ST PATHAN

1ST PATHAN:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye..?

2ND PATHAN:
0 Yara Neend Ka Intzar
Karne Se Tu Behtar Hai
Aadmi So Jaye.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Motape Ka Sirf Aik He Illaj Ha

Doctor: Motape Ka Sirf Aik He Illaj Ha K
Tum Sirf Aik He Roti Khaya Karo
Patient: Doctor Sahib Ye Aik Roti
Khane Se Phle Khani Ha Yaa Bad Mein.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook