Laloo applied for the post

Laloo applied for the post of a detective in Patna. In the interview he was asked a question:

Who killed Mahatma Gandhi?

Laloo: I will tell you tomorrow.

Laloo come home and tells his wife: I got the job and my first work is to investigate who killed Gandhi.

by Pak101.com (few years ago!) / 1032 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt

Ek Waqt Aisa Aye Ga Jab Sari Dunia Par Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt Ho Gi

Kyun K
?
?
?
?
?
?Baqi Insan Traqqi Kar
K Kahin Aur Ja Chukey Hon Gay

by Pak101.com (few years ago!)
Ek shikari jungle mein rasta bhool gaya

Ek shikari jungle mein rasta bhool gaya. Kai din tak jungle mein bhatakta raha. Aakhir us ney ek aarzi jhonpra banaya or us mein rehna shuru ker diya.

Kuch din baad usey tez bukhaar ho gaya. Us ki talash keliey redcross waley nikley or kuch din baad us ki jhonpri key paas pohanch gyey jis key ander woh sahab bukhaar sey nidhaal, or marney key qareeb they.

Redcross walon ney darwaza khatkaya. Ander sey murda si awaz aai, kon hey?

“Ham red cross waley hein”

Shikari bola: Khuda keliey yahan to meri jaan chor do. Mei ney apney daftar mein chanda dey diya tha. Ab mein darwaza khol ker dobara tumharey phandey mein nahi phansoon ga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi abhi kr lo qabza 3 sal bad

Larka larki sy: Mujsy shadi krogi?

Larki: Mri umar shadi ki nhi hy me abhi chhoti hun 3sal bd shadi krungi.

Larka: Shadi abi krlo qabza 3sal bad dedena

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Numbr 1 Sport

A woman, while touring a small South
American country was shown a
bullfight. The guide told her, "This is our
number one sport." The horrified woman said, "Isn't that
revolting?" "No," the guide replied, "revolting is
our number two sport.

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Pathan Naswar

Ek Pathan Maolana Sb Moharam Ma Wa`Az Kar Rahe Thhe
K Medan-E- Karbala Ma
Zalmon Ne Muslmaano Ka PAANI Band Kar Diya Hazreen Par Is Jomlee Ka Koi Assar Na Parra Pher Maolana Sb Bole Khana B Band Kar Diya
Pher B Koi Awaz Na Aai
To Moalana Sb Ne Cheinkh Kar Kaha Or To Or Zalmon Ne “NASWAR B BAND KAR DIYA”
To Saare Ka Saara Majma Cheikh Uthha
Ha Ey
Haa Eyyy
Haaa Eyyyyy
Haaaaaeeyyyyyyy

by Pak101.com (few years ago!)
Sharab cigarette

Baap: Sharab, Cigarette, Larkiyan Ye Sab Tumhari
Jaan k Dushman Hain.
.
.
.
Beta: Jo Shakhs Apne Dushmano Se Bhaag Jaye Wo
Mard Nahi Hota Abba. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Smart Doctor

A young woman wasn`t feeling well, and asked one her co-workers to recommend a physician.

"I know a great one in the city, but he is very expensive. Five hundred dollars for the first visit, and one hundred dollars for each one after that."

The woman went to the doctor`s office and, trying to save a little money, cheerily announced. "I`m back!"

Not fooled for a second, the doctor quickly examined her and said, "Very good, just continue the treatment I prescribed on your last visit."

by Pak101.com (few years ago!)
Pati, Patni aur Afsos

Pati Patni Mein Zabardast Jhagda Ho Raha Tha,

Patni: Kash Main Apni Mom KiBaat Maan Leti Aur Tum Se Shadi Na Karti

Pati: Kya Matlab? Tumhari Maa Ne Mujh Se Shadi Karne Ko Mana Kiya Tha?

Patni: Haan, Bahut Baar…

Pati Rote Hue Bola: Hey Bhagwan, Main Aaj Tak Uss Nek Aurat Ko Kitna Bura Samjhta Raha Jisne Mujhe Bachana Chaha

by Pak101.com (few years ago!)
Ager Lion ki jaga kutta jungle ka badshah hota,

Miss: Ager Lion ki jaga kutta jungle ka badshah hota,

To jungle ka kya haal hota ?

Student: Wohi Jo Aaj Pakistan Ka Hai .

by Pak101.com (few years ago!)
Nend ka intezar

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia
jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki
banda soo hi jaye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook