Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi

Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#

Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena

by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 gujjar ko zorr se cheenk

'1 gujjar ko zorr se cheenk aai to us ki dhoti gir gai,
Wo dhoti pakar k bola :....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Cinema main

1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
between

What is the difference between Monkey & Donkey ?
Monkey saves this message &
Donkey deletes this message.
Choice is yours

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Ye Bakra Q Ziba Kia?

Sardar: Ye Bakra Q Ziba Kia?

Pathan: Manat Mana Tha Wo Poora Ho Gya,

Sardar: Kis Baat Ka?

Pathan: Hmara Murga Gum Hua Tha Wo Aaj Mil Gaya Hai…………

by Pak101.com (few years ago!)
Nau jawano aage bado Santa age

Captain: Nau jawano aage bado

Santa age nai bada
Captain:Tum age kyu nai bade?


Santa:Apne kaha 9 jawanon aage bado,Me 10 ve number pe

by Pak101.com (few years ago!)
Reed

Who’s there?
Reed.
Reed who?
Reed between the lines.

by Pak101.com (few years ago!)
All Scientists Fail To Answer This

All Scientists Fail To Answer This,

But Santa Rocks
.
.
... .
.

Q: Which Liquid Thing Turns Solid On Heating??????

Ans:- Baisan K Pakore.

by Pak101.com (few years ago!)
Father: Anjali Ko Dekho

Father: Anjali Ko Dekho, 1st Division Se Pass Hui Hai.

Bhavesh:Haan,Use Dekhta Raha Tab Hi To Main Fail Ho Gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
Deadly IQ Question

Deadly IQ Question.

Pathan to Santa: “where is abu dabi ?”

Santa: “jithy Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Santa park me baitha tha

Santa park me baitha tha.

Friend:Kya kar raha hai ?

Santa:Badla le Raha hu !

Frnd:Kaise?

Santar: waqt Ne mujhe barbad kiya hai,ab mai waqt barbad kar raha hu.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook