Aab tabiyat kaisi hai?
Doctor : Aab tabiyat kaisi hai?
Santa : Pehle se jyada kharab hai.
Doctor : Dawai khali thi?
Santa : Nahi dawai ki sishi to bhari hui thi.
Doctor : I mean dawai le li thi?
Santa : Ji aapne di to meine le li thi.
Doctor : Bewkoof dawai pee li thi?
Santa : Nahi dawai to laal thi.
Doctor : Abe gadhe dawai ko pee liya tha?
Santa : Nahi sir peelia to mujhe tha!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1442 views
Similar Jokes
Ek Truck Dusre Truck Ko Rassi Se Bandh Kar Le Ja Raha Tha
Ye Dekh Kar Santa Hans-Hans Ke
Lot-Pot Ho Gaya Aur Bola.
Santa: “Ek Rassi Ko Le Jane K Liye 2-2 Truck“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Oye!what R U doing?
Banta- Recording this baby’s voice.Santa- Why?
Banta- When he grows up, I shall ask him what he meant by this.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pati ke marane ke 2re din
patni ne paper me advtz diya
mere pati ki antim
yatra me aane ke liye
sub ko thanks.
Kavita
(Age-32, Hight- 5ft 2inch,
Rang-Gora, NO-Child)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 60th B'day Bnta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he? Snta-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi ka gala kharab ho gya tow raat ko 3 bajy doctor k ghar gya bell di ore dard ki waja sy ahista sy bola doctor sahab hein???
doctor ki b.v ny b us sy ahista sy kaha ni hn aa jao!!!!
by sarmad abbas (few years ago!)
Once in a jungle after a party all the animals were eating RAJNIGANDHA PAN MASALA
But girraffe was not eating.
Lion: Why are you not eating PAN MASALA
Girraffe: I only eat
MANIKCHAND….. Unche Log Unchi Pasand MANIKCHAND
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Translate into English
“Yaad-e-maazi azab hai ya Rab
Cheen lai mujh say hafiza mera”
Pathan: My mind is full of data base
O God! Please make me a mental case….
by Pak101.com (few years ago!)
Hum Saath Marne Ka Soch Kar Dariya Me Kud Gaye
Uppar Pahuch Ke Farishte Ne Bataya.
.
.
.
Beta Teri Waali To Swimming Champion Thi
by Pak101.com (few years ago!)