Chote Se Kam Ke Liye Itni Mehnat
Ek Truck Dusre Truck Ko Rassi Se Bandh Kar Le Ja Raha Tha
Ye Dekh Kar Santa Hans-Hans Ke
Lot-Pot Ho Gaya Aur Bola.
Santa: “Ek Rassi Ko Le Jane K Liye 2-2 Truck“
by Pak101.com (few years ago!) / 1079 views
Similar Jokes
Man 2 pretty girl in market: I lost my wife here, can U talk to me for a while?
Girl: Why?
Man: B’Coz whenever I talk to any Girl, my Wife appears out of nowhere!;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband & Wife Husband: Main Tumhari roz roz ki farmaishon se tang aa gaya hoon…!
is liye khud khushi karne jaa raha hoon
Wife: Acha aik White Saari to dila dain Iddat kay dino main kya pehnungi . . ?
by Pak101.com (few years ago!)
PRoshni K Sheher Ko Tum Khud Hi Bachalo Doston
Najane Kon Isey Andheron Me Dhal Gaya
Mere Aasre Me To Bilkul Na Rehna
Mere To Khud Kaan Me Pathan ELFY Daal Gaye
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanjoos ne vinod ko khoon dey k uski jaan bachai.
Vinod ne usay MERCEDES gift kardi.
Vinod ko phir khoon ki zarorut padee,
Kanjoos ne phir khoon dia.
Ab k bar Vinod ne till wale laddu gift kiye,
Kanjoos: Ghusse se, mercedez kyu nahi de?
Vinod: Munna!! Ab hamarey ander bhi Kanjoos ka khoon doudh raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
PREMIKA- aaj tumne bahut acha bhashan diya..
NETA PREMI- saare sunne wale gadhe the..
PREMIKA- tabhi tum baar baar keh rhe the mere
pyaare bhaiyo, pyaare bhaiyo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
?2O Saal Ho Gaye Par Abhi Tak Ek Cheez BiLkul Nahi BadLi..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parle-G Biscuit Wala Ladka abhi tak bada nahi hua..
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Santa, Banta & Laloo ik scooter par ja rahe the. A traffic cop tried to stop them.
Funny Santa: Sorry phaji, already 3 baithe hain. Bilkul bhi jagah nahin hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Me Khana K wqt pathan Ko Plate Nhi Mili
pathan Apni Jholi Me Khana Dalne Lga
Logon Ne Pocha Ye Kya?
pathan: dagh To Chla JaeGa Ye Wqt Phr Nhi Ayga:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Once Laloo Was Coming Out Of The Airport. As There Was A Huge Rush,
The Security Guard Told Laloo:
“WAIT PLEASE”,
For Which Laloo Replied:
“85 Kgs” And Moved On…
by Pak101.com (few years ago!)