Hands free kehte hain
Teacher :jis k 2onon hath na hun us ko english me kia kehte hain?
Student:hands free
by Sabir shah (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar: Bywakof Rate List waikh
Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45:-
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yara mene mobile mai ganay load karwanay hen?
.
Shopkeeper: Acha card hai?
.
Pathan: Kaun sa card?
Shopkeeper: Memory card.
.
Pathan: Nehi yara ye card to nehi ha megar Shanakhati card hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye .
Doctor: Trust me mai shareef admi ho…. .
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan apni unparh BV say:
Pathan apni unparh BV say:
Chal honeymoon per chaltay hain.
Wife: Nahi mujhe kapray dhonay hain tum meray bhai ko lay jao.
Pathan:O Yessss !!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
'Ab too iss darr say rona he chor diya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaheen humaaray aansoon pay dengue anday he na
chor jae....:'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa zoo ka watchman tha. Zoo officer – Tumne sher ka pinjra
lock nahi kiya? Santa : Ki lod hai,
ennu kanjar nu kinne chori karna..?
by Pak101.com (few years ago!)
A lucknowiNawab meets GOLU
Nawab:Janab kya main apko ek takleef de sakta hoon?
GOLU:O kutty hath to laga,
daikh tujhy zalel kese karta ho
by Pak101.com (few years ago!)
HusBand Ko Sapne Me WiFe Ne Chappal Maari.
2Din Tak Pati Apne Bank Nahi Gaya.
Q?
.
.
.
.
Q K
Bank Me Likha Tha
Hum Ap K Sapno Ko Hakikat Me Badlte Hai. :p
by Pak101.com (few years ago!)
1 Makhi 1 Ganjay K Sar Pe Jaa Bethi
Dusri Makhi Ne Kaha?
Waah!Kya Ghar Mila Hai Tujhe
Pehli Makhi Boli
Nahi,Abhi To Sirf Plaat Kharida Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Q: Why couldn't the blonde add 10 + 5 on a calculator?
A: She couldn't find the "10" button.
by Pak101.com (few years ago!)