Pillow
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.
by @irha@ (few years ago!) / 1275 views
Similar Jokes
'1 admi ksi shkh ki shdi m gya
Shdi waly ghr k 2 darwaze thy,
Aik pe rishtedar....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa was in an airplane going to Bombay. While it’s landing,
Santa shouts : Bombay … Bombay Air hostess: Please be silent.
Santa: Ok. Ombay! Ombay! Santabanta Sms
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 Sardar:
Maine Aisa Mashroob Banaya Hai
Jise Peete He Insan Such Bolne Lagta Hai.
Tum Pee Kar Dekho.
Sardar (Mashroob Pee Kar):
Aakh Thoo, Yeh To Tail Hai.
Pathan: Dekha Tumne Such Bola,
Yeh Waqai Tail Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larki Sardar Apus Mein Pyar Karte Thay
Larki: Sardar G Tusi Na Meri Zara V Parwa Ni Karday
Sardar: Oye Sohniye (Pyar Karan Walay Kadi V Kisay Di V Parwa Ni Karday).
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher to pathan:
can u translate the following sentence in a single English word?
Moti larki intezaar kar rahi hai?
Pathan: Motivating
by haleema sadia (few years ago!)
Mr Funny ne apna Gadha bechna tha.
Mr Funny ne Hindi newspaper me advt di:
"Agar kisi ko kabhi kisi Gadhe ki zarrut ho to mujhe yaad karna. Mera mobile no hai: 981******."
by Pak101.com (few years ago!)
Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8
baache.Ye kya hai?
Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu
par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Daddy, 4+3 how much?
Santa: Idiot, you don’t know anything? Go and bring the calculator from inside. I will teach.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain
Dr: yeh dawa aaj se kha lena
Pathan: kal se kha lun
Dr: kyun?
Pathan: aaj final hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daku: pathan ke gher gus gaya aur bola jaldi batao SONA kahan hai,,
.
.
.
.
Pathan: Pagal ka bacha itna bara ghar hy, kahin b so jao…
by hearthackervsgirls (few years ago!)