Pathan 2 Sardar:

Pathan 2 Sardar:

Maine Aisa Mashroob Banaya Hai
Jise Peete He Insan Such Bolne Lagta Hai.

Tum Pee Kar Dekho.
Sardar (Mashroob Pee Kar):
Aakh Thoo, Yeh To Tail Hai.

Pathan: Dekha Tumne Such Bola,
Yeh Waqai Tail Hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 926 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Chaandni raat ke romantic palo me

Chaandni raat ke romantic palo me premika ne kaha-
“Kaash! Agle janam me mai chaand banti!”

Premi- “Aur mai chandrama par utarne waala
pehla antriksh yaatri!”


by Pak101.com (few years ago!)
A stupid man goes 2 Gulabo's

A stupid man goes 2 Gulabo's home and knocks the door.

Gulabo: kon?

Stupid man:Main!

Gulabo:Main kon??

Stupid man: Tu gulabo, hor kon!!

by Pak101.com (few years ago!)
Modern world-Ek aadmi ka

Modern world-Ek aadmi ka Ye Sun Kar Heart fail Ho Gaya Jab uski Kaam Waali Baai Ne Kaha, Sahab!Orkut Pe Mujhe Bhi Add Karlo;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?

Pessenger:
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan:
Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger:
Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan:
Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta

by Tanveer Hussain (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hote

first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya

2nd friend: naheen yaar woh kaisay?

ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?

Bhikari: G Han.


Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Darwaza kholo tumhari biwi

Police:
Darwaza kholo tumhari biwi truck k neechy aa kr paper jesi ban gai hai.
Sardar:
Tay darwaza kholny di ki zarurat a thallon ee phara day.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Plz-Try-Letter

Girl Pathan Se:
Jab Aap Ke Pas Mobile Hai Aur Mere Pas Bhi Hai
To Ap Ne Letter Kion Bheja?

Pathan:
O Hum Ne Tumko Cal Kia Tha
Us Mein Larki Boli
Plz-Try-Letter

by Pak101.com (few years ago!)
A muslim couple after divorce.

A muslim couple after divorce.
Husband:- ab hamare beech koi rishta nahi bacha hai.

Wife:- aise mat bolo salim k abba.
Hum abhi bhi mousere bhai-behen hai...

by Pak101.com (few years ago!)
Me naya FM Radio laya hun

Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai


by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook