Ek Aadmi ne Add dekha
Ek Aadmi ne Add dekha
"PURANA MOBILE DO AUR NEW MOBILE LO"
Wo us address per pohancha tu wahan koi shop nahi thi.
Us ne waha par 2 Larkon se is Add k bare mey poocha
Unhoon ne GUN nikal k kaha:
ye Add Hum ne dia tha
"CHAL YE PURANA MOBILE DE AUR JA KR NEW MOBILE LAY"
by Pak101.com (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
2 hamshakal jurwan bachay Sakht sardi k mosam me apny kamrey me bethay thay,
In me se 1 hans hans k loot poot ho raha tha or 2nd udas konay me betha kanp raha tha,
Baap ne pucha: tum itna q hans rahay ho?
Wo bola "kuch nahi papa,
aaj mama ne dono bar isi ko nehla dia hY"....
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hai. 10% interest ke hisab se woh 1 saal baad loan vapis karte hai. Batao kitne paise vapis karenge?
Bania s son: Kuch bhi nahi. Teacher: Tum maths nahi jante.
Banis s son: Main toh maths janta hoon, par aap mere papa ko nahi jante.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Ne Bachho Ko Samjhane Ke Liye Usnke Ek Sawal Puhca.
Teacher: “Batao Bacho Sabse Jyada Nasha Kis Cheez Mein Hota Hai?”
Pappu: “Mam Books Mein”
Teacher: “Wo Kaisi?”
Pappu: “Unko Kholte Hi Neend Aane Lag Jati Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa - "Me to Apne sare Dosto ko Bhul gaya tha lekin 1 Film dekhi to sub Yaad aa gaye."
Banta - Aisa kya, Kon si Film thi?"
Santa - "KAMINEY"
by Pak101.com (few years ago!)
Beti:Maa GAON me Bolywod wale aye hay Maa:andar aja inki niyat bOht kharab hoti ha Beti:Maa Imran Hashmi b Aya ha Maa:Haye Allah,Khoti nu v andar kr le.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai? Biwi: Apney Husband Ki Cheque Book
by Pak101.com (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa ne chalenge kiya.....
"Ke wo kutubminar ko sar pe rakh k mumbai le jayega"
Saare news wale waha pahuch gye....
Tab bola "Bas koi utha k sar pe rakh de"
by Pak101.com (few years ago!)