Ladka shadi se pehle
Ladka shadi se pehle spiderman,
Sagai ke samay superman,
Shadi ke samay gentleman,
Shadi ke 10 saal baad watchman,
20 saal baad Doberman.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1167 views
Similar Jokes
Pessenger :
Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?
.
.
Phatan :
Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 patan 12 floor pe office me betha
tha 1 admi aya or bola,Gul Khan
tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi
pthan ne 12 floor se jump lagadi
Niche girte waqt 10th flor pr yad aya
k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr
yad aya k hmari to abi shadi hi ni hue
or gir kr yad aya k hmara name to GUL
KHAN hi nahe.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Mohammad Ali (few years ago!)
A husband and wife are trying to set up a new password for their computer. The husband puts, "Mypenis," and the wife falls on the ground laughing because on the screen it says, "Error. Not long enough."
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan naha raha tha, k aik dost darwazey pe aaya,
Pathan aise he bahar aagaya,
Dost bola: Kuch to pehan lo yaar.
Pathan bhag ker andar gaya aur CHAPPAL Pehan ker aagaya...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Mere BV Zero meter hai.
Banta: Tujhe kese pta?
Santa: Shadi se pehle 4 logo ne check kr k muje Batya tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
She came in my life in
school..
I kept ignoring her..
She smiled, but I kept quiet..
She began to speak, but I din't listen..
I was not intrsted at dat time
&
When she began 2 leave,
I knew i needed her..
I started runing behind her, requesting.....
"MAM Attendance"
MAM Plz
Plz MAM.
Pehle se hi short Hai :D ;)
by dracula (few years ago!)
A depressed person got connected 2 a call center
in Pakistan.He said he was on the verge of
suicide.They got excited and askd...Can u fly a
plane...?!--
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardr Public Bathrom Gia
Aur 2 Ghanty Bad Nikla
Bahr Betha Jamadar Bola:
40 Rupy
Sardar Bola:
Me Tatti Keti Aa
Yahoo Ty Chat Nai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: aadhi rat ko wife se, wife ji aik dam se marna behtar hai ya, dam ghut ghut ker marna
Wife: Aik dam marna behter hai.
Husband: Acha to phir apni dosri tang bhi mare oper rakh do
by Tanveer Hussain (few years ago!)