RAILWAY INTERVIEW of Pappu
RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….
by Mohammad Ali (few years ago!) / 938 views
Similar Jokes
1971 da yudh chal reha c.Pak jahaj to bumb sut
reha c Loki gharo bahar aa gaye.
Banto:Mein apne nakli dand bhul gayi.
Banta:'Saliye Jahaj bumb sutda kurkure ni.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa- arz kiya hai........
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Maine usko itne khat likhe ki
... ..
..
..
..
woh postman ke saath bhag
gayi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Negro died & went heaven!
Angel-Who r u?
Negro:(2 impress her)Leonardo Di Caprio(Titanic Hero)
Angel is cnfsed & asks a frnd:abe titanic jala tha ki duba tha?
by Pak101.com (few years ago!)
Child1: My father has not worked for a day from the last five years. Child2: Why?
Child1: Because he is a night watchman.
by Pak101.com (few years ago!)
- interview -
Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?
Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
by Pak101.com (few years ago!)
Bandar ka vayapari ek admi se bola-aapne bandaro ke trak ko yahan se jate huye dekha hai kya..
Admi-aap usme se gire hai kya..
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ek Baba Jee se: Baba jee mere lie dua Karen ke meri shadi kesi samajdar admi se hojaye
Baba Jee: Ghar chali ja baiti, Samajdar admi khabi shadi nahi karta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa raat ko cycle le ke qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla
Aur paseena ponchhty hue bola:????
Yaar, ye konsa road tha????????
Itne sare speed breaker
by Mazhar Khan (few years ago!)
Medam boy se- kahan h copy, kahan h pen?
boy- jabse tumhe dekha,kya copy kya pen?
Tare mast-mast 2 nain,
mere dil ka le gye chen,
gayab h copy or kho gye pen
by Pak101.com (few years ago!)