Apki shadi ho gayi?
Santa - Apki shadi ho gayi?
Banta - Haji, ek ladki se hui hai.
Santa - Shaadi to ladki se hi hoti hai.
Banta - Nahi ji meri bahan ki to ladke se hui hai.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1349 views
Similar Jokes
Husband asks, Do you know the meaning of WIFE.
It means...Without Information Fighting Everytime!
WIFE satys No, it means -
With Idiot for Ever
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Or Pathan
FARAZ K Ghar Gayee
Or Kaha
Hum Apk Bohat Shukr Guzar Hain
FARAZ Ne Wajah Pochii
To Sardar Or Pathan Ne Kaha
Jabse Pakistaniyon Ne
Apki Shayari
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ki Wife Ka Rang kala Tha
1din biwi ne Orange Saari pehnkar Pucha
Mai Kaisi Dikh rahi Hu?
.
.
.
Santa: jaise koile ki
factory Me Aag lag Gai ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Jaanwaro Ki Khasiyat.
Bandar: “Inteligent”
Dog: “Wafadaar”
Aap Plz Ab Aage Na Padhna,
Maan Jao,
Please Mat Padho Na,
Yaar Maan Bhi Ja Na
Gadha: Wahi Karta Hai Jis Kam Ko Mana Karo
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa:Aaj kisine mere BAAP ko gaali di.
Patni:Fir?
Santa:Maine bhi uske baap ko gaali di.
Patni:Lekin wo kaun tha?
Santa:Mera BETA..
by Pak101.com (few years ago!)
Ap lovely ho -94%
Ap Cute ho -95%
Ap Sweet ho -96%
Ap Beautiful ho -97%
Ap Stylish ho -98%
Ap Attractive ho -99%
or
Main phainknay mein Expert hun 100%.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:Jab Me School Padta Tha Tab
Fancy Dress Competion Me BANDAR Ban K Gaya Tha
2nd Prize Mila Tha
Banta: Abe Tu Aise Gaya Hota To 1st Milta
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni: Puttar tujhe Lahore jane mein aik din laga aur wapsi mein 3 din,
Woh bhi new car se?
Sardar: Maa ye car banane wale bhi pagal hein,
Jane ke liye 5 Gear aur aney ke liye sirf aik reverse Gear.
by hearthackervsgirls (few years ago!)