20 sal tak olad nahi hui
Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya
by tanveer hussain (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
Din mein chain nahi,
Raat ko neend nahi,
Ji na lage kahi.
Khuda, kya yehi pyaar hai?
Khuda bole: Nahi beta, Commerce ke students ka
Yehi haal hai…
by Abdul Hannan (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bus Mein Ek Jawan Madam Khadi Thi,
Ek Bachhe Ne Dekha Aur Khada Hokar Bola
Bachha: “Mam, Aap Meri Jagah Pe Baith Jaye”
Teacher Ne Ye Sunkar Use Zor Se Ek Thappad
Lagaya,
Bachcha: “Bhalai Ka To Zamana Hi Nahi Hai Aaj
Kal”
Bacha Rote Hue Dobara Apne Papa Ki God Mein
Beth Gaya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Car Ki Nilaami Ho Rahi Thi.
1 Lakh, 2 Lakh, 3 Lakh…..
Santa Shocked: “Iss Khataare Mein Aisa Kya Hai? Jo Itne Rate Lagg Rahe Hai?”
Seller: “Iss Ke 10 Accident Hue Hai Har Baar Sirf Biwi Hi Marti Hai, Husband Bilkul Sahi Salamat Rahta Hai”
Santa Khush Hoke: “10 Lakhhhh“
by Pak101.com (few years ago!)
Maths Sir: What is a 'line'?
A Genius Answer:
A line is a dot, going for a walk..
by Pak101.com (few years ago!)
ik pathan apne kandhe pe tota bitha kr ja raha
tha,
rastey me 1 admi ne rok k pucha
bhae ye konsa janwar hai
tota bola: pathan hai saala
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A drunk man was strunlin 2
open door with key.
Frnd askd - Can I help 2open
the door?
Drunk: dude just hold the
house straight & i will
open the door..
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Gym Coach: I Wanna Impress Cute Girl I'm Gonna Meet In 3 Days. Which Machine Should I Use? . . . . . . . . . Coach: Use The ATM Machine Outside The Gym!...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Oye Tera viyah ho gya?
Friend: Aahoo
Sardar: Kuri nal?
Friend: Hor ki mundy nal v hunda a ?
Sardar: Aahoo , Meri pehn da te Mundy nal hoya si
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han
.
.
.
.
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.....
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga :D
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)