20 sal tak olad nahi hui
Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya
by tanveer hussain (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
2 pandito mei ladai ho rhi thi.
Tisre pandit ne aakr pucha kya hua ?
To 1 pandit bola : jb mei lehsun pyaj ni khata to isne mere chiken mei dala Q ?
by Pak101.com (few years ago!)
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.
Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?
Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giyatay mai 100 haramdian nu roti khwaon giEs lai tawanon roti khawai
Police officer hans K bola:Amma aina takaluf Q'n kita1 wapda wala sadd laina C.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:Jab Me School Padta Tha Tab
Fancy Dress Competion Me BANDAR Ban K Gaya Tha
2nd Prize Mila Tha
Banta: Abe Tu Aise Gaya Hota To 1st Milta
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha:"R U Sick suffering from fever?"
pathan repliez"No, I'm Muslman Suffering from peshawar,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yoga Teacher to a woman: Kya yoga karne se tumare husband ki sharab peene ki aadat me kutch badlav aaya?
Funny Woman: Hanji, ab vo sar ke bhar khade ho ke sari ki sari botal pi jate hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Pe Bijli Ki Taar Gir Gayi:
Snta Tdp Tdp k Mrne Hi Wala Tha.
Ki
Use Yad Aya,
Bijli to 2 Din Se Bnd h. Wapas uth gya or bola, ' Sala! dara diya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A guy was searching how to tackle wife on google, the google replied:-..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Even we R searching.
by Pak101.com (few years ago!)
1st Girl…College Me Ladkiyon Ke Kitne Nam Hote Hai ?
2nd Girl…5 1.Meri Vali 2.Teri Vali 3.Teri Bhabhi 4 .Meri Bhabhi Or Na Pate To 5.Kamini Saali
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Malika sherawat ko airport custom par check karate huye puchha gaya madam iss tifin box main kya hain.
Malika sherawat: umm tang mat karo isme mere kapade hain.
by Pak101.com (few years ago!)