Molvi Sahab Was Online On Facebook
Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Wifes insulting their husbands:
.
Pilot’s BV -ziyada uro mt, samjhe…?
Teacher’s BV – Mujhe mt sikhao samjhe…?
Dentist’s BV – Daant tod k hath mei de dungi…!
Docter’s BV – tabiyat durust kr doungi…!
MBA’S BV – Mind Yr own Business pls…!
.
.
.
CA/ACMA Candidate’s BV-
.
.
Abay phle paas toh ho phir baat karna
by hearthackervsgirls (few years ago!)
"The difference between divorce and legal separation
Is that legal separation gives a husband time to hide his money."
by Pak101.com (few years ago!)
Bill Gates: Hamare country mein log aaj-kal email
se shaadi karte hain.
Funniest Laloo Yadav: Bill Sahib Ji, hamare Bihar
mein to sirf female se hi shaadi karte hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ants were bathing & an elephant jumpd into pool!
Ants got flushed out of water. One ant climbed on the back of elephant.
All other ants cried out,
"duba duba k maar salay ko"
by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor:-(Mareez se) "Ager mary elaaj se tum tandrust ho gaye to kia do ge?"
Mareez:- "Mein qabrein khodta hon, Aap ke liye muft mein qabar kho don ga..."
by Pak101.com (few years ago!)
Boss : Likhna PArhna aata hai?
Sardar : Likhna aata hai parhna nai.
Boss : apna naam likho
Sardar : %$*3@t(*^&%
Boss : Ye Kya Likha Hai?
Sardar : KAha Tha Likhna Ata hai
PArhna nai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daler exam vich fail kiyon hoya?
A: Jado teacher blackboard erase karda si, ta Daler notebook erase kar dinda si,.. . BOLO tara-ra!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Why didn’t you marry?
Banta: I was searching for an ideal match.
Santa: So, you didn’t find an ideal girl?
Banta: I found one.
Santa: Then?
Banta: She was also searching for an ideal match.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Isaac Newton
was sitting under a tree when an apple fell on his head and he discovered gravity.
Student : Right. Had he
sat in the Class, he
wouldn’t have discovered anything.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...
by Abdul Sami (few years ago!)