Santa train chadne laga to
Santa train chadne laga to akashvani hui: Yeh train patri se utar jaegi. Voh chada hi nahi.
Santa plain pe chadne laga to akashvani hui: Yeh crash ho jaega. Voh fir vapis aa gaya.
Santa bus pe baithne laga to avaz aai: Is ka accident ho jaega.
Santa: Tusi kon ho Ji?
Avaz aai: Bhagwan.
Funny Santa: Jab mein ghori chadan laga si, ta tusi kidhar si ji?\
by Pak101.com (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao
by Pak101.com (few years ago!)
There were three sardars. 1st: i have not written anything on the paper because i dont no the answers. 2nd: i have also not written anything. 3rd: shit yaar. teacher will thought that we three has cheated.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aisi Konsi jagaha Hai?
Jahan Ameer se Ameer insaan B
Katori le k khada rehta Hai?
Pani Puri wale k paas.
by Pak101.com (few years ago!)
What Nickname Did The Police Give To The
What Nickname Did The Police Give To The New Blonde Woman Police Officer? A Fair Cop.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy to Girl: Tum Ro Kyun Rahi Ho…?
Girl : Mery Marks Baht Kam Aye Hain
Boy : Kitne Aye Hain…?
Girl: Sirf 90%
Boy: O Khuda ka Khauf Karo Bibi
Ene Numbran Vich Tey 3 Munde
Pass ho Jande Ne……..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Rajnikanth enters BIGG BOSS 4. Next day.
Rajnikanth chahte hai ki BIGG BOSS confession
room me aayein! Rajnikanth has counted infinity
twice. Part of apple`s logo that is missing was
eaten by Rajnikanth.
Rajnikanth doesn`t shave. He just looks in the
mirror and dares hair to grow. Headlines of Today:
Ek train cycle ki chapet
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with "T".
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai,
Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: aji, koi peeche mere pair choo rahaa hai.
Husband: peeche mud ke apna chehra dikha, woh choonaa bandh kar dega
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ne FootPath ko Rang krne ka theka lia
1st day Us ne 3 Kilo Meter Rang kiya
2nd day 2 KMOr
3rd day 1 KM..
1 admi ne puchaKia baat hy Sardar G?1st day 3
KM2nd din 2 KM3rd din 1 K.M Rang kiya hy,Is ki
wja?
Sardar bola:PAA G Rang da daba v te wekho kinni
door peya æ.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)