Sardar
Sardar orders pizza.
Waiter : Sir shd i cut it into 4 pieces or into 8 ?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahin jayenge.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 837 views
Similar Jokes
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u exchanged?
Sardar: oye, there was nobody 2 exchange in the lower birth..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aunty, mummy ne chini mangi
hai.
Aunty: Aacha aur kia kaha
mummy nay?
Kid: Agar woh kamini na de, to
Pinki aunty se lay aana.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ne Jalte Hue Makan Se 6 Logo Ko Apni Jaan Pe Khelkar Bahar Nikala Fir Bhi Usko Jail Ho Gayi Kyun.... Kyun..Ki Vo Sab Firebrigade Wale Thay
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: pata hai, bachpan mein mujhe ek bus ne zor se dakka maar diya tha.
Banta: baap re, tu mar gaya ke bach gaya?
Santa: mujhe yaad nahi hai. main tab 4 saal ka tha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Test yaad hai?
Student:Miss me Jaise hi prhne betha to light chali gai,
baad mein is dar se parhne nahi betha,
k kahin meri waja se phir light na chali jay.
by Pak101.com (few years ago!)
Two Sardars
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:
.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek circus mein ladki ne sher ko kiss kiya! Ring mastar: Aap mein se koi yeh kar sakta hai? Boy : Main aata hoon par pehle iss sher ko peeche karo
by Pak101.com (few years ago!)
A Sad girl was sitting with her husband
Husband: U r d second most beautiful girl, I’ve ever seen.
Girl: Who’s the first?
Husband: It’s YOU When u sM¡le.
by hearthackervsgirls (few years ago!)