I hav’nt slept all nite in the train
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u exchanged?
Sardar: oye, there was nobody 2 exchange in the lower birth..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 855 views
Similar Jokes
3 options to break a mirror: 1. Throw stone on mirror…. 2. Take mirror and just drop it…. 3. U just go and stand before the mirror & SMILE.
by khalid hussain (few years ago!)
“GEO TO Aisey”
Shadeed Garmi Me Bus Stop Pe
Log BUS K Intezar Me Khare They.
1 Faqeer Aya,
Sab Logon Se Bheek Li,
Or Taxi Me Beth K Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Boss-Ek Accha Mirror Leke Avao Jisme Muje Mera Chehra Dikaye De
RAAZ-Mai Sab Dukan Gya Pr Sabme
Mere Hi Chehra Dikha
by Pak101.com (few years ago!)
Main ghar late aaya to Dad ne poochha: "Where
were you.
.
Maine kaha: "Friend ke ghar tha...
.
Dad ne mere hi saamne mere 10 friends ko call
kiya.
.
4 ne kaha: "Haan Uncle, yahin par tha...
.
2 ne kaha: "Abhi just nikla hai...
.
3 ne kaha: "Yahin hai Uncle, padh raha hai, phone
dun kya.
.
1 ne toh hadd hi kar di, kaha: "Haan Papa bolo kya
hua...
.
Ab bolo "Har ek friend zaroori hota hai!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Words For Life Time...
"Try to make At-least 2 Persons Happy in a Day."
But Make Sure that One of Them is
YOURSELF. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.
by Razzi (few years ago!)
PARROT TOOK HIS PREGNANT WIFE TO HOSPITAL 4 DELIVERY. AFTER AN HOUR DOCTOR COMES OUT.
PARROT ASKS, "KYA HUA?"
DOC : "KYA HOGA, POPAT HOGA"
by Pak101.com (few years ago!)
One million copies of a new booksold
In just 2 days due to typing error of 1 alphabet in title.
"An idea,that can change ur wife''
While real word was(life)
by Abdul Basit (few years ago!)
Nurse-Udas kyu bethe he Sir ?
Darbar Doctor -
Dopahar ko jiska operation kiya tha who mar gaya !
Nurse- Sir woh operation nahi POSTMORTEM tha
by Pak101.com (few years ago!)
Pathn Mayyat k sth bus me ja rha tha to Logo ne usko bohot mara?
Q??
Q.K
Pathn Nay Awaz Lagadi O koocha
SHELA KI JAWNI Lagado.Safar Acha guzry ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)