hamaari shaadi nahi ho paayegi
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha but lagta hai
hamaari shaadi nahi ho paayegi
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ?
kya boley woh.
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha..
by Pak101.com (few years ago!) / 861 views
Similar Jokes
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 charsi cricket match dekh rhay thy.
Afridi ne 6 mara.
Pehla charsi: Wah kiya goal kia hay.
Dusra charsi: Bewaquf goal is me nhi, cricket me hota hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Agr ap ki wife kehna nai manti hai to
;->
gaur kiun karte ho kisi ki bi nai manti
is parcham k saye tale hum aik hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Was Sleeping In His
Bed Room With His Wife
…
…
…
…
…
…
…
…
…
Why Are You Scrolling Down
So Fast Let Him Sleep With His Wife
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar’s wish : when i die,
I wanna die like my grandpa
who died peacefully in his sleep
not screaming
like all the passengers in the
car he was driving..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher ne dusri class ke ek backe se kaha: Mene kal tumhe jo hindi ka path pdhaya tha, use sunao
Bacha: teacher aata nahi hai
Teacher: nahi aata hai to aisa karo jo aata hai wahi sunao
Bacha: mujhe to gana aata hai wahi suna du?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan; Ham 25 Bhen Bhai Hain,
Girl; Keya Tumahre Ghar
Family Planing Wale Nahi Aye.?
Pathan; Aya Tha Madarsa Samajh K Wapas Chala Gaya…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.
Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?
Bhikari: G Han.
Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan BLOOD K Bare Mein Book Parh Raha Tha
Wife: Aj Ye Q Parh Rahe Ho?
Pathan:
Mujhe Doc Ne Kaha Hai K
Kal BLOOD TEST Hai
Is Lye Test Ki Tayari Ker Raha Hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Where Were You Born?
Pathan: Peshawar…
Boss: Which Part In Peshawar?
Pathan: Kia Which Part….
Poori Body Born In peshawar..
by hearthackervsgirls (few years ago!)