Badsha ne Elaan krwaya

Badsha ne Elaan krwaya k Shadi Shuda Mard 2 lines me kharre hon.

1 line me wo jo BV se darte hen 0r

1 me wo jo nhi darte.

Darne walon ki lambi line thi.

Jb k na darne walon ki line me 1 Aadmi tha.

Badsha ne us se kaha: To aap BV se nhi drte. Us ne kaha: Pata nhi g.

Muje to Bv keh gai hai k is line me kharre rhna warna tangain tor du gi!

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 924 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Duniya Ki Sabse Sundr Ladki

Aagr Ap Duniya Ki
Sabse Sundr Ladki ko
Sache Dil Se Mangoge

To Wo Humsha ke Liye
Apki Ban Jaegi…
-

-

-

-

BHABHI.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Friend: Khan sahab

Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?

Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy

by Pak101.com (few years ago!)
dhobi ka kutta na ghar ka na

Teacher: "dhobi ka kutta na ghar ka na ghat ka" ab aisa 1 aur sentence banao.....

Student:sania ka baccha na india ka na pak ka !

by Pak101.com (few years ago!)
Buhat sari makhian

Major Rohail: Ye main bardasht nhi kr sakta,
Tumare hotel me bohat saari Makheyan hai.
Waiter: Hukam karen sir! Aap kitni bardasht kr
sakte hy?
Baki ko bahar nekal dun ga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
i love you

Sardar ko bar bar "I love you" ka msg araha tha
.
Dost ne pocha: Khair hai? Aaj tu boht "I love you" ke msgs arahe hain !
.
Sardar: O jee aaj mai galti se BEWI ka mobile laya hon eslie !

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab Mangni k Bad

Jab Mangni k Bad
lambe Arsay TakShadi Nahi ki Jati
To Faida kis Ko hota Hai??”
Larky Ko..?
“NO.!
Larki ko..!
” NO.!
.
.
.
.
“Easy Load wale ko.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Four Types of Patients

Some surgeons were taking a coffee break and discussing their work. The first said, "I think accountants are the easiest to opperate on. You open them up and everything inside is numbered."

The second said, "I think librarians are the easiest to operate on. You open them up and everything inside is in alphabetical order."

The third said, "I like to operate on electricians. You open them up and everything inside is color-coded."

The fourth one said, "I like to operate on lawyers. They're heartless spineless, gutless, and their heads and ass are interchangable."

by Pak101.com (few years ago!)
Molvi jamaat se pehlay bola

Molvi jamaat se pehlay bola: “Kisi ka paon saff se
agay
nhi hona chahiey.
Peechay kharay aik punjabi ne kaha: “Q “no ball” ho
jaye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khan sahb 10 Rs tip to

Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..

Khan: To phir..?

Waiter: 20 Rs to hon..

Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistani zinda abad

Amrica ne chor pakne wali masheen banai.jis ne 30 min me amrica se 10 chor india se 40 afganistan se 60 aur pakisatan me 10 min me khud chori ho gai

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook