Jab koi itna khas Ban jaye
Jab koi itna khas Ban jaye top funny sms
Uske Bare Me sochna Ehsas Ban jaye
To Mang lena khuda se use zindgi bhar k liye,
Isse pehle ki uski MAA kisi aur ki SAAS Ban jaye.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1103 views
Similar Jokes
Ek Admi Roz Subha Perr (Tree) Ki Shaakh Pe Charrh K Baith Jata Tha
Poocho Kyon.?
Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha, Apne Apko BRANCH
MANAGER Samajhta Tha.!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Agar Do Peepal K Darakhton Ko
Aik RaBi Se Baandh Diya Jaye
To Us RaBi Ko Kya Kahen Ge?
Sardar:
Us Rabi Ko Bolenge
“Nokia”(Connecting Peepal):-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardar Asked His Friend
“Kya Tumhare Underwear Main Suraakh Hai?”
Friend Replied:No
Sardar Said: To Phir Taangain Kahan Sey Dalta Hai Saalay..
by Pak101.com (few years ago!)
MERI" Khoobsurati ka Raaz Mujhe Khud Nahi Pata
FaraZ
Pata Nahi Kyun Log Mujhy SALMAN KHAN Samjhty Hain
/('.')/
) ( Thnx yaro
! ! Thanx
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ik sardar apny gar k bahar exercise kar raha tha
qareeb se ghuzarty hoay admi ny kaha
wa sardar sahib kia body hai
Iss pr sardar bola ……….
ye to kuch b nai andar ja kar meri biwi ko dekho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Memon Ne Apni New Car
Office K Bahar Roki,
Abhi Usne Darwaza Khola Tha K
Ek Truck Ne Takar Mari Aur Darwaza Durr Ja Gira,
Memon Apni Car K Liye Rone Laga
Police Ne Kaha K Aap Ko Apni Gari K
Afsoos Mai Ye B Nai Pata
K Apka Left Hand B Ghayab Hai,
Tu Memon Ne Kaha:
Kyaaaa!
Yani Meri New Rado Ghari B Gai
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Main ghar late aaya to Dad ne poochha: "Where
were you.
.
Maine kaha: "Friend ke ghar tha...
.
Dad ne mere hi saamne mere 10 friends ko call
kiya.
.
4 ne kaha: "Haan Uncle, yahin par tha...
.
2 ne kaha: "Abhi just nikla hai...
.
3 ne kaha: "Yahin hai Uncle, padh raha hai, phone
dun kya.
.
1 ne toh hadd hi kar di, kaha: "Haan Papa bolo kya
hua...
.
Ab bolo "Har ek friend zaroori hota hai!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pata nhi kyu
log meri itni respect krte h
main jb unhe msg krti hun to wo apna sir neeche jhuka kr mera msg padhte h
bilkul aapki tarah.
by Mazhar Khan (few years ago!)