Sasur ne Daamaad se kaha
Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8
baache.Ye kya hai?
Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu
par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Basanti: Bhaag Dhanno bhag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawal hai. Dhanno: Tujhe apni padi hai. Meri soch jiske peeche Gabbar ke 10 ghode pade hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
One day sardar was lying on beach.
Then a european asked him,
“are you RELAXING..?”.
Then he said,
“No i am GOPAL SINGH
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Guiness Book Of World Record 2009.
Aik Pakistani Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya
.
.
.
.
.
Janaza kal 4 bajay he.
by Zia Rasool (few years ago!)
Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi
hogi
Jara gor farmayega
Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi
hogi
ACP says: 2-2 murder kiye hain tumhe to fansi hi
hogi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
by Abdul Hannan (few years ago!)
Anna : Mahangai kam karo ,
S. Pawar : Hum try karenge '
Anna : Pyar se bol rahe hai mehngai kam karo warna thappad mar ke bhi bol sakte hai
S. Pawar : Thappad se dar nahi lagta anna , anshan se lagta hai !!
by Pak101.com (few years ago!)
Serdar: Oii Mayray Shaympoo Ke saath Freeee Gift Dou Shop keeper! Gee Iss kay saath Koee Gift Nhee Hei
Serdar: Shaympoo Pay Likhaa Hai DANDRUFFF FREEEEE..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 pathan apne Betay k 6 mah bad birthday mna rha tha.
Sardar ne pucha khan sahib:
Log to sal bad birthday mnaty hen.
Pathan bola:
Hmare han smester systm chlta hai
by Pak101.com (few years ago!)
college ka 1st day...:->
naughty boyzz- what's ur name baby???
Girl- mujhe sab DIDI bulate hain!
Boy- wow!! what a coincident.....mujhe sab JEEJAJI bulate hain..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Ek Accedient Karne Ki Wajah Se Court Mein Pesh Kiya Jata Hai.
Judge Logo Ki Tarhaf Dekh Kar Bolta Hai.
Judge: “Order, Order”
Santa: “1 Pizza, 2 Dosa, 3 Idli & 1 Cold-Drink”
Judge: “Shut Up!”
Santa: “No No, ….. 7-Up“
by Pak101.com (few years ago!)