Sasur ne Daamaad se kaha

Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8
baache.Ye kya hai?
Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu
par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 988 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bhaag Dhanno bhag

Basanti: Bhaag Dhanno bhag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawal hai. Dhanno: Tujhe apni padi hai. Meri soch jiske peeche Gabbar ke 10 ghode pade hain

by Mazhar Khan (few years ago!)
No i am GOPAL SINGH

One day sardar was lying on beach.
Then a european asked him,
“are you RELAXING..?”.
Then he said,
“No i am GOPAL SINGH

by hearthackervsgirls (few years ago!)
record

Guiness Book Of World Record 2009.
Aik Pakistani Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya
.
.
.
.
.
Janaza kal 4 bajay he.

by Zia Rasool (few years ago!)
Bhigoge agar barish mein to

Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi
hogi
Jara gor farmayega
Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi
hogi
ACP says: 2-2 murder kiye hain tumhe to fansi hi
hogi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
shadi kar lo

Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti

by Abdul Hannan (few years ago!)
Anna : Mahangai kam karo

Anna : Mahangai kam karo ,
S. Pawar : Hum try karenge '
Anna : Pyar se bol rahe hai mehngai kam karo warna thappad mar ke bhi bol sakte hai
S. Pawar : Thappad se dar nahi lagta anna , anshan se lagta hai !!

by Pak101.com (few years ago!)
Oii Mayray Shaympoo

Serdar: Oii Mayray Shaympoo Ke saath Freeee Gift Dou Shop keeper! Gee Iss kay saath Koee Gift Nhee Hei
Serdar: Shaympoo Pay Likhaa Hai DANDRUFFF FREEEEE..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 pathan apne Betay k 6 mah bad

1 pathan apne Betay k 6 mah bad birthday mna rha tha.

Sardar ne pucha khan sahib:

Log to sal bad birthday mnaty hen.
Pathan bola:
Hmare han smester systm chlta hai

by Pak101.com (few years ago!)
college ka 1st day

college ka 1st day...:->
naughty boyzz- what's ur name baby???

Girl- mujhe sab DIDI bulate hain!
Boy- wow!! what a coincident.....mujhe sab JEEJAJI bulate hain..:)

by Pak101.com (few years ago!)
Abe Judge Ki To Sharam Kar

Santa Ki Ek Accedient Karne Ki Wajah Se Court Mein Pesh Kiya Jata Hai.

Judge Logo Ki Tarhaf Dekh Kar Bolta Hai.

Judge: “Order, Order”

Santa: “1 Pizza, 2 Dosa, 3 Idli & 1 Cold-Drink”

Judge: “Shut Up!”

Santa: “No No, ….. 7-Up“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook