Santa was in an airplane going
Santa was in an airplane going to Bombay. While it’s landing,
Santa shouts : Bombay … Bombay Air hostess: Please be silent.
Santa: Ok. Ombay! Ombay! Santabanta Sms
by Pak101.com (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Pathan in Fire Brigade:
Lady: Mere ghar Mai Aag lag gai hai.
Pathan: Pani Daalo!
Lady: Dala, Aag nai Bujhi.
Pathan: Phir Hum Aa kar kya karenge, Hum Bhi to Pani Dalenge
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par
baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola-
hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ne Ek Makkhi Pakdi Or Uske Pankh Todkar Bola.
Santa: “Udd Jaa Furrrrrrrr!”
Makkhi Nahi Udi…
Fir Bola.
Santa: “Ja Udd Ja Aur Baag Ja”
Makkhi Fir Nahi Udi…
Santa Sochte Hue: “Hmmm, Isse Prove Hua Ki, Agar Makhi Ke Pankh Tod Do To Wo Behri Ho Jati Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
ek chor ko ko police dh0ndh rahe thi
ch0r jaldi se jhulay me late geya,or feedar munh me daal lia..
P0lice kya kar rahe ho?
Chor,FEEDAL PEE LAHAA HUN UNTAAL
police,jaldi piy0o phr,PEEP PEEP Pe jaen ge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Q: What did the gangster's son
tell his dad when he failed his examination?
A: Dad they questioned me for 3 hours
but I never told them anything."
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher to Santa: is line ki English banao, "usne apna kaam kiya or karta hi gya"
Santa: He done his work and Done Dana Dan Done Dana Dan...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar ko doctor ne kaha app ko Gas hoyi hai subha subha koyi game khela karen... Ab sardar g roz subha snake game kehlte hain apne mobile per... ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji
kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan
Khan thay!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Seeing Santa Singh depressed one of his friends asks him.
“Oye why are you sad?”
To which Santa replies …“I lost Rs 300 in bet.”
His friend ask hims…“How?”
Santa Singh says..“I bet on India for Rs 200…”But unfortunately India lost
His friend queries..“But you said Rs 300…”
Santa Singh answers…“I again bet for India for Rs 100 in the highlights of the match”
by khalid hussain (few years ago!)