pathan in fire brigade
Pathan in Fire Brigade:
Lady: Mere ghar Mai Aag lag gai hai.
Pathan: Pani Daalo!
Lady: Dala, Aag nai Bujhi.
Pathan: Phir Hum Aa kar kya karenge, Hum Bhi to Pani Dalenge
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1046 views
Similar Jokes
1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.
Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the...
Usne gusse me aake saari light band kardi.
tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:- My heart like a mobile in that u r a sim card.
Boy:- I m very happy.
Girl:- Don’t be too happy
if I get a new offer I will change the sim card
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ne Mobile K Sath Ek Kenchi Bhi Lee.
Kisi Ne Pocha
Khan Sahab Kenchi Q Lee?
Pathan:
O Yara Kabhi Kabhi Call Katni Bhi Parti Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria
Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”
Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Baap :tumhen school jana kaisa lagta hai?
Beta:jana bi theak aurana bi theak hai lakin beech wala time mujhe khas pasand nai.
by Sabir shah (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. -
by Mohammad Ali (few years ago!)
In an examination hall, a gal asks santa sitting on d desk next 2 her,
"Mujhe is answer ki starting bata de baki main likh lungi".
Santa said, The"
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa apki shaadi ho gayi?
Papa: Haan.
Beta: Kis se hui?
Papa: Bewkuf teri mummy se..
Beta: Wah papa ghar me hi setting kar li.
by Pak101.com (few years ago!)