Qabristan main chars
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
2 Lover APPLE Kha Rahe The
Ankho Me Ankhe Daal Ke!
Ladki Sharma K-Tum Itna Ghur Kyo Rahe Ho
Ladka- Thoda Thoda Kha 'BHUKI'
135 Rs. kilo hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 pathan samose khol kar ander ka masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki cheez khane se mana kia hai.!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :
by Abdul Basit (few years ago!)
WelCome to
"SACH KA SAMNA"
Jawab sirf
HAAnN
ya
NA
me dena he
Aapke Liye Pehla Sawal
.
.
.
Kya Apke gharwale jante Hain k aap pagal ho?
by Abdul Hannan (few years ago!)
ASrdar: Yar aj mujy ajeeb msg aya or mera mobile off ho gya..
2nd Srdar: Kya likha tha.?
Srdar: Battery low..
2nd Srdar: mUjy sEnd kr, sb kO tAng krUn gA..!!
by Pak101.com (few years ago!)
AMERICAN LIFESTYLE Daughter-Sorry dad I got married yesterday.I forgot to inform u...
Dad- Its ok my child. But dont forget to invite me the next time...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa aapki shaadi ho gayi?
Papa: Haan. Beta: Kis se hui?
Papa: Bewkuf teri mummy se..
Beta: Wah papa ghar me hi setting kar li..!
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan Aasman par
Dekh Raha ThaUsne Dosre pathan se pocha:
Yar ye SURAJ hai ya CHAND ?
Dosra pathan bola
Pata nahi hum khud is
Shehar me naya aya hai……………
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Biwi Se:
Pani Pila Do ...
Biwi :- Kya! ,Pyaas Lagi Hai ??
..
... ..
..
..
..
..
..
..
Husband (Gussey se):
"Nahi"Gala Check Karna Hai
Kahin se"LEAK"to Nahi Hai
by Pak101.com (few years ago!)