PATHAN RECIEVE SMS

Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :

by Abdul Basit (few years ago!) / 987 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Khali raksha

malik nokar se “jaldi se ja kar koi khali raksha le aao.” Nokar “wapisaa kar koi khali raksha milta hi nahi,har aik main aik admi zaror betha hota hay”

by Abdul Basit (few years ago!)
Father Son Funny Joke

Papa: Nalayak Itni Raat Ko Kahan Se Aa Raha Hai ?

Bholu: Apni Girlfriend Se Milne Gaya Tha

Papa: Kis Liye ?

Bholu: Haan Papa, 7-8 To Kis Le He Liye

by Pak101.com (few years ago!)
Jungle ki baat hai

Jungle ki baat hai ek cheeta Cigar ka kash lagane hi wala tha ki achanak ek chuha

wahan aaya aur bola.

Mere Dost Chod Do Nasha, Aao Mere Sath Bhaago, Dekho Yeh Jungle Kitna
Haseen Hai, Aao Mere Saath Ek Nayi Duniya Dekho

Cheetay ne ek socha aur phir choohe ke sath daudhne laga.
Aage ek haathi afeem pi raha tha, chooha phir bola.

Mere Dost Chod Do Nasha, Aao Mere Sath Bhaago, Dekho Yeh Jungle Kitna
Haseen Hai, Aao Mere Saath Ek Nayi Duniya Dekho

Haathi bhi sath dorne laga.

Agay sher vodka ka peg bana raha tha, choohe ne usay bhi wohi kaha.
Sher ne glass side mein rakha aur choohe ko 7-8 thappad maarey.

Haathi bola, Arey ye to tumhe zindagi ki taraf le ja raha ha, kyon
maar rahay ho is bechare ko ?

Sher bola, Yeh Kameena pichli baar bhi cocaine pi kar mujhe 3 ghante
jungle mai ghumata raha

by Pak101.com (few years ago!)
1pagal nay 1samjhdar say

1pagal nay 1samjhdar say sawal kia,

Pagal-mombate jale to kya hota hai?
Samajhdar-Roshni,

Pagal-thapad mar kar bol gadhay mom zaya hoti hai,

by Mohammad Ali (few years ago!)
enemy tanks

Soldier 2 General: Sir a small enemy group is attacking

General: Quick bring me my red shirt

After enemy defeated..

Soldier: sir why the red shirt?

General: In red shirt if i got shot my soldiers would not see my blood so they wont be discouraged

Soldier: sir 100 enemy tanks are attacking

General: Get me my yellow pant

by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher Shadi kya hai?

Teacher:shadi kya hai?

student:kunwaro k liye
"alpenlibe"
jee lalchaye raha n jaye..

or shadishuda k liye
"chlormint"
dubara mat puchna...


by Pak101.com (few years ago!)
Apke sath shadi karky

Husband: Apke sath shadi karky mujhe Ek fayeda tu howa

Wife: Khush ho kar boli, Konsa fayeda? .

Husband: Mujhe mairy gunaho’n ki saza dunia mai hi mel gayi -

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nojawan larki ney phone per sirf 20 min baat

Nojawan larki ney phone per sirf 20 min baat ker key phone rakha. Us ka baap bara khush hua kyunkey larki kabhi ek ghantey sey kam baat nahi kerti thee.

Us ney beti ko is tabdeeli pe mubarakbaad di or kaha, “Kia saheli sey baat ho rahee thee?”

Larki ney jawab diya, “Ji nahi, wrong number mil gaya tha”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Lrka Gutter mei Gir gya

1 Lrka Gutter mei Gir gya
Batao Q?
.
.
.
Andheri Gali mei sms type krte hue Ja rha tha
\ (‘^’) /
” ” ” ” ” ”
.
.
“1 Message Recieved”
Jaldi Nikalo Bhosri walon

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 sardar ji ki shadi hui.

1 sardar ji ki shadi hui.
Rukhsati k waqt dulhan pehle maa k galay lag k roi,

Phir baap k, phir bhai aor behan k galay lag k roi.

Sardar ji ne dulhan le jane se inkar kr dia or kaha

“aey twade kolon chup nai hondi te mere kolon kinj howe gi.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook