Solid Beizzati
Solid Beizzati Yay
.
Larki pic upload kar k likhti hai:
Hi frndz! Kesi lag rhi houn...?
.
Boy : Tumhare baap ne 15-20 hazar ka mobile leke diya hai tow ghr me 500 ka sheesha bhi lagaya hoga. Us me dekh le. Hum se kiya poochti hai "churail" kahin ki... Tounge Tounge
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
what is ds difference between indian cricket team and toilet ..
kuch b nahy waha b dhoni hay or yaha b dhoni hay
by atif majeed (few years ago!)
Na hawa hai na maya hai,
Ehsaas apka aya hai,
Hamein b msg kar k dekh lo jaan,
COMPANY ne ye mobile sirf apki Girl FRIEND k liye nahi banaya hy
by Mazhar Khan (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q.
F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Us k Baazoo Thay,
Mere Kandhon Par,Or Wo Be-Naqaab Thii...,
Haaaayyyyyeee
Kya Guzri Raat, yaro.
Ghazab Ka Khuwab Thaa...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Bar Ek Bachhe Ne Shiv Ji Bhagwan Se Prayer Ki.
Bachha: Hey Bhagwan Mujhe Ek Cycle De Do
Esa Lagatar Ek Hafta Karne Par Bhi Kuch Nahi Hua
To Agle Din Vo Mandir Mein Gaya Aur Ganesh Ji Ki Moorti Utha Le Aaya
Aur Shivji Ko Prayer Mein Bola.
Bachha: Agar Bacha Chahiye To Cycle Leke Mandir Aa Jana...
by Pak101.com (few years ago!)
Professor khaali plate mein roti dubo kr kha rha tha…..
.
.
.
.
.
Waiter: aap ye kia kr rhe ho??
.
.
.
.
.
.
Prof: Hum maths teacher hain,
humne daal suppose ki hui hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya
Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They
Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik: Tum bathroom mein kyu ghus
aaye, Kya tumhe pata nahi tha ki mein
naha raha hoon?
.
.
Naukar: Hazur galti ho gayi,
mein
samjha tha begum sahiba hai. OooPPSSS
by Abdul Hannan (few years ago!)
During The Match,
Batsman LBW Hua:
1 Pathan Dosre Se: Log Hum ko Pagal Samajhty hain,
Yahan to Sab Pagal Hain,
Lagi Batsman ko hai Aur Cheekh Bowler Raha Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Chemsitry ke class mein
teacher ne ek ladki se pucha-what is Nitrate?
Ladkhi sharmakr boli:-
Sir , Night rate is 1500/-&
Hotel charges alag se…
by hearthackervsgirls (few years ago!)