Aap Ka Mobile Bohat Acha

Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya

Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They

Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)

by Pak101.com (few years ago!) / 1138 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Gf. chand kahan hai?

GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur
1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai?
Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k
baitha hai.:-|

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ne school chor dia

Dost :ap ne school ana kiun chor dia hai.
Sardar:yaar mere papa kehte hain aik hi jagah bar bar jane se ijazat kam hu jati hai

by Sabir shah (few years ago!)
Tum konsi soap use kerte ho?

Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa
Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek idiot ne idiot samiti kholi

Ek idiot ne idiot samiti kholi aur bahar signboard pe likha :ek idiot ki joining fees 100 rupae aur do ki fees 220 rupae,jo jaldi idiot ke saath aaye aur aap bhi idiot ban jayeee,offer jeevanbhar ke liye valid hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Student was constantly arguing with

'Student was constantly arguing with his teacher that bahadur shah zafr used to ....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Andha Huu Pagal Nahiii

GIRL apny Nabina boy frnd sae

kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...

...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...

(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....

by Hina Ali (few years ago!)
An astronomer was watching

An astronomer was watching the sky from his telescope.
Santa Singh was observing him, suddenly a star falls.

Seeing that Santa shouted, “what a shot you made!"

by Pak101.com (few years ago!)
2 cockroach ICU Me

2 cockroach ICU Me 1 dusre k bagal me Admit the.
Pehla cockroach:
"Kya tujhe 'Baygon' se maara?"

DUSRA COCKROACH: Nahi re pagal Paragon se.

by Pak101.com (few years ago!)
Zayda nasha kis chex main

Ustaad: Sab se ziada nasha kis cheez mei hota hai?
Shagird: Taleem me...
Ustaad: Wo kaisy
Shagird: Janab,
.
.
.
.
Kitaben kholte he neend aa jati hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha

1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook