Aap Ka Mobile Bohat Acha
Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya
Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They
Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)
by Pak101.com (few years ago!) / 1138 views
Similar Jokes
GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur
1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai?
Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k
baitha hai.:-|
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost :ap ne school ana kiun chor dia hai.
Sardar:yaar mere papa kehte hain aik hi jagah bar bar jane se ijazat kam hu jati hai
by Sabir shah (few years ago!)
Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa
Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek idiot ne idiot samiti kholi aur bahar signboard pe likha :ek idiot ki joining fees 100 rupae aur do ki fees 220 rupae,jo jaldi idiot ke saath aaye aur aap bhi idiot ban jayeee,offer jeevanbhar ke liye valid hai.
by Pak101.com (few years ago!)
'Student was constantly arguing with his teacher that bahadur shah zafr used to ....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
GIRL apny Nabina boy frnd sae
kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...
...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...
(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....
by Hina Ali (few years ago!)
An astronomer was watching the sky from his telescope.
Santa Singh was observing him, suddenly a star falls.
Seeing that Santa shouted, “what a shot you made!"
by Pak101.com (few years ago!)
2 cockroach ICU Me 1 dusre k bagal me Admit the.
Pehla cockroach:
"Kya tujhe 'Baygon' se maara?"
DUSRA COCKROACH: Nahi re pagal Paragon se.
by Pak101.com (few years ago!)
Ustaad: Sab se ziada nasha kis cheez mei hota hai?
Shagird: Taleem me...
Ustaad: Wo kaisy
Shagird: Janab,
.
.
.
.
Kitaben kholte he neend aa jati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Pak101.com (few years ago!)