Proud To Be Pakisani
Indian:
Humare Mulk Me Taj Mahal Hy
“Lekin Uske Andar Parinda B Par Nahi Mar Sakta”
Missri:
Humare Mulk Me Itna Husn He
“Lekin Kisi Larki Ko Koi Touch B Nahi Kr Sakta”
American:
Humare Mulk Me Esi Police Hy
“K Koi Hiley To Police Pohnch Jati Hy”
Pakistani:
Hum Woh Qoum Hein
K “Misar” Se Larki Utha K
“Taj Mahal” Mai Date Maar K Wapas Aa Jaen Tab Bhi “America” K Abbay Ko B Pata Naa Chale.
*Proud To Be Pakisani*
by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga
by itrat batool (few years ago!)
Doctor:Have you taken my advice and slept with the window open?
Patient:Yes.
Doctor:So your asthma disappeared completely?
Patient:No, but my TV & Laptop did.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
A little girl was diligently pounding away on her father's word processor. She told him she was writing a story. "What's it about?" he asked.
"I don't know," she replied. "I can't read."
by Pak101.com (few years ago!)
Ustad Ji Bachon Ko English Sikha Rahy Thy..
Ustad Ji: Meeday Tum Batao Ye Kiya Hai??
Meeda: Pata Nai Ustad Ji.
Ustad Ji: Ye "M" Hai, Is Se Maa Ata Hai
Jese Tumhari Maa..
Ab Ustad Ji Ny Sheeday Ko "W" Dikha Ker Pucha:
Batao Ye Kiya Hai??
Sheeda Ghor Se Dekhtay Huwe:
Ustad Ji Lagti To Ye Meeday Ki Maa Hai,
Magar Sar K Bal Khari Hui Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha
FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q
Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi
by Pak101.com (few years ago!)
Child:papa aunty ka pait kion phola hai?
Father:tujhey sub pata hai!
Child: nahin pata promise!
Father: in k pait main pani bhara hay
CHILD:Oh No! Bacha to doob jaye ga!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
patient- Doctor sahab doctor sahab sub mujhe ignore karte hai!!!!!!!!!!!
Doctor- next please
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)