AMERICAN LIFESTYLE
AMERICAN LIFESTYLE Daughter-Sorry dad I got married yesterday.I forgot to inform u...
Dad- Its ok my child. But dont forget to invite me the next time...!!
by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Man:Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kia karte ho?
Sardar:AC k pas ja k beth jata hon
Man:Agar phir bhi garmi lagay to?
Sardar:To A/C on kar laita hon :p
by Pak101.com (few years ago!)
Car chalaataa huaa Santa ko road mein "ACCIDENT ZONE" ka board dikhaa. isliye santa ne sochaa:
"Yeh log accident zone mein kyu road banaate hai?"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: U cheated me.
Shopkeeper: No, I sold a good radio to u.
Sardar: Radio label shows Made in Japan but radio says this is ‘All India Radio!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai…
Tere dost ki death ho gai hai… Tu gaya Kyu Nahi????
Banta:- Uss saale ne mujhe bulaya hi nahi
by Pak101.com (few years ago!)
2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..
2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy
Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay
Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay
Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Ki Bv Bimar Thi
Light Na Hone Ki Waja Se
Usne Candle Jala Di Or Bola:
Doc Ko Lene Jarha Hun
Agar Tumhe Lage K Tum Nahi Bachogi To Plz
Candle Bujha Dena..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne bus me Ek Ladki ko ched
Diya. Ladki-Tumhre Ghar me Maa Behen Nahi Hai kya?
Santa-kya pata me to subah se Ghar ke Bahar Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....
by Pak101.com (few years ago!)