AMERICAN LIFESTYLE

AMERICAN LIFESTYLE Daughter-Sorry dad I got married yesterday.I forgot to inform u...

Dad- Its ok my child. But dont forget to invite me the next time...!!

by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar garmi lagay to kia kartay ho?

Man:Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kia karte ho?
Sardar:AC k pas ja k beth jata hon

Man:Agar phir bhi garmi lagay to?
Sardar:To A/C on kar laita hon :p

by Pak101.com (few years ago!)
Car chalaataa huaa Santa

Car chalaataa huaa Santa ko road mein "ACCIDENT ZONE" ka board dikhaa. isliye santa ne sochaa:
"Yeh log accident zone mein kyu road banaate hai?"

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: U cheated me

Sardar: U cheated me.
Shopkeeper: No, I sold a good radio to u.

Sardar: Radio label shows Made in Japan but radio says this is ‘All India Radio!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai

Santa:- Abe Banta tu yaha baitha hai…

Tere dost ki death ho gai hai… Tu gaya Kyu Nahi????

Banta:- Uss saale ne mujhe bulaya hi nahi

by Pak101.com (few years ago!)
boring lecture..

2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..

2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..

by Mohammad Ali (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy

Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy

Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay

Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay

Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway

by Pak101.com (few years ago!)
Bv bemar thi

Memon Ki Bv Bimar Thi
Light Na Hone Ki Waja Se
Usne Candle Jala Di Or Bola:
Doc Ko Lene Jarha Hun
Agar Tumhe Lage K Tum Nahi Bachogi To Plz
Candle Bujha Dena..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
“JO” DAR GAYA,“WO” MAR GAYA”

Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne bus me Ek Ladki ko ched Diya.

Santa ne bus me Ek Ladki ko ched
Diya. Ladki-Tumhre Ghar me Maa Behen Nahi Hai kya?

Santa-kya pata me to subah se Ghar ke Bahar Hu!

by Pak101.com (few years ago!)
Nani (to a kid)

Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook