AMERICAN LIFESTYLE

AMERICAN LIFESTYLE Daughter-Sorry dad I got married yesterday.I forgot to inform u...

Dad- Its ok my child. But dont forget to invite me the next time...!!

by Pak101.com (few years ago!) / 997 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Doctor

Doctor ne marez se kaha.main ek mahn se 50 rope ki rozana dawa kha raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.

doctor .....acha to main ap ko kal se& 40 rope ki dawai dun ga.jis se ap ko roz ka 10 rope ka fayda& nazar aye ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Snta Mehmaan Se

Snta Mehmaan Se- Thnda Loge Ya Garam.?

Mehmaan-Dono Le Aao..

Snta-Preeto.. Ek GLass Freezer Se, Aur Ek GLass Geezer Se Pani Le Aao..

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar ye Auratein Sharab Se

Santa:- Yaar ye Auratein Sharab Se Nafrat Q karti hai

Banta:- Q k sharab Pine k bhad

Chuhe Jaisa Pati b Sher Ban jata hai.

by Pak101.com (few years ago!)
phansi se phele

Jailer: phansi se pehle kisse miloge?

Santa: Biwi Se Jailer: Maa-Baap se nahi

Santa: Maa-Baap to agla jnm lete hi mil jyenge biwi ke liye sala phir 25 saal wait karna padega!

by tanveer hussain (few years ago!)
1 MEMON Suba Utha To Dekha

1 MEMON Suba Utha To Dekha
K Biwi Mar Gai Hai Jaldi Se Kitchen Me Gaya Aur Beti K Galay Lag K
Ronay Laga Or Bola

1 Banday Ka Nashta Kam Banana..:-D

by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to temple

Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying

Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin phone without receiver

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kya tumne mujhe KUTTA kaha?

Husbnd: Kya tumne mujhe KUTTA kaha? No answer

Husbnd again asks, No answer
Then again he asks,

Wife: Nahi kaha. Plz AB bhoka na bandh karo

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
proposing

New style of proposing
Boy: can I take a photo.
Girl: why?
Boy: Just wanted to show my children
how their mom looked in her younger age

by nadeem (few years ago!)
EMOTIONAL ATYACHAR

EMOTIONAL ATYACHAR
Raat ko 12 bje ladki ne BF ko call kiya or kaha

Mere ghar par koi nahi hai

Boyfriend uske ghar gya
Sach me koi nahi tha
Tala laga tha.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook