A Doctor's Wife
A Doctor's Wife Nvr Allowed Him 2 Come Near Her!
She Used A Very Unique Technique,
Guess Wat?
.
.
?
.
.
By Eating Apple,
An Apple A day
Keeps The Doctor Away:
by Pak101.com (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
Teen Dost Gappy Hank Rahy Thy
Ek Kehne Laga Main Itni Garam
Chai Peeta Hoon Ke Hont Jal Jaty Hain
Doosra Kehne Laga Main Is Qadar Garam
Chai Peeta Hoon Ke Aantyn Aur Medah Tak Jal
Uthta Hai..
Teesra Jo Ye Sab Sun Raha Tha Kehne Laga Main To,
Paani, Doodh, Patti Aur Cheeni Moun Main Daal Ke
Choolhey Pe Baith Jata Hoon...
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ-DR.Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He Or bhag
Rahi He
DR-Tension Mat Lo
Jub Petrol Khatam Ho Jayega To Wo Aa Jayegi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
T.C To Sardar In Train:
Ticket Dikhao
Sardar:Ha Ha, Ye Lo
T.C:Ya To Purani Ticket Hai
Sardar:
To Train Kia Abhe “Showroom” Se Nikali Hai
by Pak101.com (few years ago!)
'Man outside phone booth: Excuse me !!
You are holding the phone since 20 mins.....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
A man in Hell asked Devil: Can I make a call to my Wife? After making call he asked how much to pay.
Devil : Nothing, Hell to hell is Free.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..
Choro mobile wapas rakh do
Irada change ho gaya.
Phir kabhi...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was standing in door with a Gun in hand
Bewi: Yahan kion khary ho
Sardar: Shair ky shikar par ja raha hon
Bewi: tu jawon na
Sardar: Kaisay jawon bahir kutta baitha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor:Bache Ko Paani Dene Se Pehle Ubaal Dena
Chahiye,
Sardar:Woh To Thek Hai Par Ubaalne Se Bacha Mar
To Nhi Jaayega….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)